.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

حسرت...

گناهش گردن خودت...

                            

                              روزه بودم وقتی که...

                                                        

                                                          "حسرت داشتنت" رو خوردم...


تا بعد,موفقتر از همیشه باشید...



گلی هوش سنج(1)...

سلام بچه ها جونم...خوبین تربچه ها؟؟؟

یاد خاله شادونه افتادم,خیییلی باحال بود,مثلا یه بچه ی فسقلی زنگ میزد بعد خاله شادونه ازش میپرسید:تو تربچه ی خاله ای یا کولوچه ی خاله؟بعد اون مینگوله خنگ میگفت:من آلوچتم...ینی استعداد بچه هامون در این حده...

حالا بگذریم...

گفته بودم که دیگه آپ نمیکنم ولی هر چی فک کردم دیدم نمیشه...این بچه های تشنه ی تکنولوژی گناه دارن هی میان اینجا با مطالب تکراری مواجه میشن...والاااااا...هدف ما جلب رضایت مشتریست...پرگل به چی معروفه؟به آپای خوبش(برگرفته از تبلیغ برنج روزبه...روزبه به چی معروفه؟به برنج خوبش...با همون ریتم بخونید لطفا...)

خوب...بریم سر اصل مطلب

این سوالارو بخون...جواب بده...بعد برو پایین جواب درستشو ببین...تقلب یخدی...هوشتونو بسنجین...آخرشم که چک کردین بگید چنتاش درست بوده چنتاش نادرست؟؟


1-فرض کنید راننده ی یک اتوبوس برقی هستید.در ایستگاه اول شش نفر وارد اتوبوس میشوند و در ایستگاه دوم سه نفر پیاده و پنج نفر سوار میشوند...راننده چند سال دارد؟


2-پنج کلاغ روی درختی نشسته اند,سه تای آنها در شرف پروازند.حال چه تعداد کلاغ روی درخت باقی میمانند؟


3-چه تعداد از هر نوع حیوان به داخل کشتی موسی برده شد؟


4-شیب یک طرف پشت بام شیروانی,شصت درجه و شیب طرف دیگر سی درجه می باشد.اردکی روی این بام تخم گذاشته است که تخمش در کمتر از دو ثانیه به زمین میرسد.تخم مرغ از کدام سمت پرتاب شده؟


5-هواپیمایی از سمت ایران به سمت ترکیه در حرکت است و در مرز دو کشور سقوط میکند.بازمانده ها را کجا دفن میکنند؟


6-فردی دو سکه به شما میدهد که مجموعش سی تومان است,اما نباید یکی از آنها بیست و پنج تومانی باشد.چه طور ممکن است؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

1-راننده هم سن خودته.چون تو جمله ی اول میگه:فرض کنید شما راننده اید...

2-همه ی کلاغ ها,چون سه تای آنها فقط در شرف پروازن و هنوز نپریده ان...

3-هیچ تعدادی.چون نوح بود که حیوونارو را به کشتی برد نه موسی.("چه تعداد" جلوی فکر کردنتون را گرفته)

4-سوال کلا اشتباهه,چون اردک که تخم مرغ نمیذاره فدات شم...

5-همگی جان سالم به در برده اند.("دفن کردن" فکرتونو منحرف کرد)

6-یه بیست و پنج تومنی و یک پنج تومنی.فقط یکیشون نباید بیست و پنج تومنی باشه.("یکی از آنها نباید" فریبتون داد...)


تا بعد,موفتر از همیشه باشید.

اه اه...خسته شدم دیگه...

خاک بر سر هر چی تکنولوژیه...مخصوصا این بلاگ اسکای خاک بر سریو و کامپیوتر داغونم...

این بلاگ اسکای که واقعا ر...ده...تا چن وقت پیش که  حتی نمیتونستم فرمت متنو عوض کنم دیگه نمیدونم چی شد این یکی درس شد خداروشکر...ولی نه عکس میشه گذاشت,نه لینک,نه متن رنگی,نه کوفت,نه درد,نه مرض,اصن زهرمار بگیره ایشالا... 

کامپیوترمم که خرااااااااااابه...یه عالمه هم فایل مهم دارم توش حوصله ندارم مرتبشون کنم بدم درستش کنن...

تا وقتیم که  اینا درست نشن دیگه آپ قشنگ نمیکنم...


تا بعد,میخواین موفقتر از همیشه باشین میخواین نباشین...اصن به من چه...

وااااااای...پست مخصوص ماه عسلیا....

واااااااای خدای من...سلام سلام...احوالپرسیو بذار واسه بعد....

یه آهنگ بیسیار بیسیار زیبا از مهدی عزیز(یراحی) که دکلمشو احسان عزیز(علیخانی) خونده اومده بیرون...البته شعرشو به طور کامل احسان سروده...ماشاالله از هر دستش یه هنر میریزه...

ای کاش امسال خودش تو ماه عسل بود...بچه ناراحت بوده واسه تخلیه ی احساسات شعر سروده...

لینک دانلودشم میخواستم بذارم ولی این بلاگ اسکای خاک بر سری نمیدونم چه مرگشه...ایششششششش...

اگه خواستین دانلود کنید,اسمش:به من نگاه کن...


تا بعد,موفقتر از همیشه باشید

با سپاس فراوان از ساحل عزیزم...تنها توپولوی قلبم...

شب قدر است,اگر قدر بدانیم...!!!

در شب ضربت...

تو نیز به دلت ضربه ای بزن...

و عقلت را بیدار کن...

اگر قطره اشکی ریختی...

نترس...

خدایت آسمانش را برای تو به گریه درمی آورد...

همان خدایی که در این نزدیکیست...

اگر دلت لرزید برای لرزه های دل همه دعا کن...!!!

(سی هزارتا رو یادتون نره...ماه عسلیا بهتر میدونن چی میگم...)


تا بعد,موفقتر از همیشه باشید...


*راستی...تبریک بابت همه ی مدالایی که امشب گرفتن بچه ها...ماشاالله به غیرتشون...و اینکه,خدا لعنت کنه داوریو که اونجوری اشک سعید عبدولیو درآورد...خییییلی ناراحت شدم واسش...دقیقا مثل علی مظاهری بیچاره...قهرمانای واقعی این دوتان...!!!