.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

پاییز متفاوت...

                                            


0.سلام...بعد از مدت هاااا!خوبین؟


1.پاییز هر سال برای من حال و هوای خاصی داره...همیشه پاییزو دوست داشتم به خاطر زیبایی هایی که پشت چهره ی معصوم و غمناکش داره...به خاطر آرامشی که پشت بارون و برگریزانش هست...به خاطر این که خودم فرزند این فصلم و حس میکنم توی این فصل وجود من کامل تر میشه...با این که تقریبا یک ماه ازش می گذره ولی خوب : پاییزتون مبارک !


2.اما پاییز امسال...دوسش دارم ولی نه مثل قبل...نمی دونم...این پاییز داره غمگینم می کنه,به جای این که بهم آرامش بده داره روز به روز پریشون ترم می کنه...به جای این که وجودم رو کامل کنه انگار داره من و از خودم دور میکنه...البته پاییز مقصر نیست مثل این که من تب دارم  (بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم! )


3.یک ماه از سال تحصیلی گذشت و تا زمان دیدار من و غول کنکور هشت ماه بیشتر باقی نمونده...هر جور فکر می کنم در حال حاضر هرگــــــز این توانایی رو در خودم پیدا نمی کنم که بتونم با این غول رو به رو شم..."به شدت نیازمند یک عدد خودباوری و مقدار خیـــــلی زیادی امید هستیم"


4.خطاب به گیسوی عزیـــــزم:آهنگ وبلاگ حرف دلمه...صبح هایی که دیگه کسی منتظرم نیست,وقتی تنها از توی پارک رد میشم,وقتی از جلوی "خاطره ها" رد میشم.....هعی....... هیچی.....


5.و حسن ختام این پست:


رو نیمکت بی تو , تو قلب پاییزم

تا تو بیای خوبم,هستم,نمی ریزم


رو نیمکت بی تو برگارو میشمارم

هروقت میخندم,هروقت می بارم


تو نم نم بارون یاد تو همرامه

این شهر غمگین باز زیر قدم هامه


وقتی که تو نیستی دنیا بیاد پیشم

یادت که میفتم دلتنگ تر میشم


روزام بدون تو شکل همن همه

هیشکی مث تو نیست شکل غمن همه


دور و برم پره از این و اون ولی

جاتو نمیگیرن خیلی کمن همه....


6.موفق تر از همیشه باشید و برای موفق بودنم دعا کنید