.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

سال نو...

فضا پر است از لطافت

از ذوق از عشق

در این روزهای بهاری

بوی خدا بیش از پیش

به مشامم می رسد

وجود خدا را بیش از هر چیز دیگری

لمس می کنم

در هوایی که پر از اکسیژن خداست

برایت شاد و زلال بودن را آرزو دارم

تو نیز به یادم باش...

سال نو مبارک


سلاااااااام...خوبییییییین؟؟؟واااای اگه بدونید چه قدر دلم تنگ شده!!!نمی دونید که...!!!

من خدارو شکر خیییلی خوبم چون عید خیلی بهم خوش گذشت!!خیییییییییییلی

توجه کردی وقتی عزمتو جزم کردی که یه کاریو انجام بدی همه چیز که تا قبل از تصمیم تو همیشه ثابت بوده به طور کاملا خودجوش تغییر میکنه؟؟مثلا من هرسال عید کم کم چهار پنج روز بیکار به معنای واقعی کلمه بودم,بعد امسال که تصمیم گرفتم درس بخونم تو بگو دریغ از یک ساعت بیکاری!!!مهمونی,دید و بازدید,اینور و اونور,مسافرت,ایرانگردی و... پر مشغله ترین عید عمرم بود!!!


ولی ناراحت که نیستم هیچی خیلیم خوشحالم,چون واقعا بهم خوش گذشت...خدارو شکر!

حالا شما چی؟خوش گذشت؟دوستان سوم و کنکوری ها!گاج منتشر کرد...اوا ببخشید,اشتباه شد!میخواستم بگم شما دوستان سومی و کنکوری چی؟درس خوندین؟کلا همه لطفا بگین: 

"تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟"


تا بعد,موفقتر از همیشه باشید 



نظرات 4 + ارسال نظر
rihana 20 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 12:46 http://mah-o-setare.blogfa.com

pari juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun me3 hamishe niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

قربان شماااا....

جیک جیک 21 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 14:52

وااااااااااااای ...چه قالبی ...چه نازه ...
سلام به روی چون گل اچی پر گلم ...سلام عشقمممممممممممممممممممممم
دلم برات قد جنین مورچه شده بوددددد
اجی عید تو هم مبارک
دلم من دیگه کارش از تنگی گذشتهههه
ولی الان باید بگم که خیلی بی معرفتی ..هیچ خبری ازت نیست
اصلا نگی این محد مرده ...یا قبلا مرده بوده ..یا غیره
دمت گرم .با مرام
خیالی نیست ..این نیز بگذرد ..ولی ما چاکر خواتیم
و ورژن جدید این صحبتا که مخصوصه ساله نودو دوه که تو هم تما دوسش داری ....تیامیییییی...(چشامی یا به عبارت لاتی تر ..چشم مایی)
راستی باید بگم که من کلا ول گشتم عیدو جاتون خالی ..ولی خوش گذشت

سلاااااااام...حال و هوای بهاری داره دیگه!!آرزومه یه خونه اینجوری داشته باشم پر از گل...جنین مورچه
من بی معرفتم؟؟؟حالا خوبه اس ام اس دادم بفهمی من هنوز زنده ام!والااا...
عزیییییییییییزم!تیام ینی چشام...اگه گفتی این دیالوگه متعلق به کیه؟؟؟ای جااااان...
خوش باشی محد جونم...جیک جیک خودمی...

مهدیس 22 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 17:55 http://tasvire-roya.blogsky.com

وااای خدای من آپ باورم نمیشه
بلاخره کامی درس شدااااااااااااااااا:))

گلی این آهنگت خیلی رو مخه هی میگه دین دین دین دین..بعدم تموم..خو چرا آهنگ نصفه میذاری؟؟ مگه آزار داری؟؟ چی بگم بهت هان؟؟ هههههههه...زود درستش کن من ین آهنگو خیلی دوس دارم:))

خودمم اون اوایل باورش برام سخت بود این کامی که آبروی ما رو برده!!!
واقن؟من خودم اسپیکر ندارم نمیشنوم چی میخونه ولی چون خودم خیلی دوسش دارم گذاشتمش!

ویس 23 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 23:40 http://lahzehayenab.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااام . میگن هر دیدی ، بازدیدی داره.اومدم بازدید شما.
وبلاگت خیلی قشنگه .مخصوصاً عکس خونه ای که گذاشتی و بازم مخصوص تر گل های لادن آن .به به دلم باز شد.
نویی سال هم تموم شد و روزمرگی دو باره دامن گیر شد. البته خوب یه جورایی سعی می کنیم از کسالت درش بیاریم.یک کادوی عیدی بهت می دهم. شاید طولانی باشد ولی تحمل کن مرا.
صبح
شوری ابعاد عید
ذایقه را سایه کرد
عکس من افتاد در مساحت تقویم
در خم آن کودکانه های مورب
روی سرازیری فراغت عید
داد زدم:
به ، چه هوای خوبی!
در ریه هایم وضوح بال تمام پرنده های جهان بود
آن روز
آب ، تر بود
باد به شکل لجاجت متواری بود
من همه ی مشق های هندسی ام را
روی زمین چیده بودم
آن روز
چند مثلث در آب
غرق شدند
من گیج شدم
جست زدم روی کوه نقشه ی جغرافی:
آی ، هلیکوپتر نجات
حیف
طرح دهان در عبور باد به هم ریخت
ای وزش شور ، ای شدیدترین شکل
سایه ی لیوان اب را
تا عطش این صداقت متلاشی
راهنمایی کن
این شعر از سپهری است به نام " ای شور ، ای قدیم
در ضمن با افتخار لینکت کردم.

سلاااااااااااااااام...وااااای نمی دونید چه قدر خوشحال شدم!!!ممنون که خوشحالم کردین... قشنگی از خودتونه
مث اینکه شما هم سلیقه ی من دستتون اومده و میدونید من با شعرای سهراب می رم یه دنیای دیگه...بهترین عیدی سال 92 بود برام...خیلی خیلی ممنون
ممنون از اینکه افتخار دادین و لینکم کردین...تعارف نیست جدی میگم(می دونم از تعارف بدتون میاد)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد