.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

خوووووب...

0.خوووب...سلام


1.اوهووووع به بلاگ اسکای عزیز!!کلا تغییر و تحول تا این حد اساسی آخه!؟!؟! منم تغییرات اساسی دادم که دیگه کامل شه!قالب و آهنگ و...عاشق آهنگ وبلاگمم...واااااای


2.بالاخره امتحانامونم تموم شد!می خواستم بگم "آخیش راحت شدیم" یه لحظه سال دیگه رو تصور کردمروم نشد!!!


4.توی این امتحانا یه چیزو فهمیدم,که آدم باید قدر فرصتایی که داره رو بدونه و خودش به فکر خودش باشه!هیچکس به فکر موفقیت تو نیست,فقط خودتیو خودت...(من و خود من تا آخرش با همیم)


5.امسال سالی بود که میشد خودتو به بقیه ثابت کنی ولی من یکی که تو اثباتش کم آوردم!خیلی ناراحتم ولی ناامید نیستم,چون سال دیگه رو دارم!نتیجه ای که امسال میگیرم اصن حقم نیست امیدوارم سال دیگه حقمو بگیرم!


6.توصیه ی من به شما دوستان جینگولی!تو این کمتر از یه ماه فرصتی که برای استراحت دارید بتتتترکونید,فقط حواستون باشه خودتون نترکید


7.تا بعد,موفقتر از همیشه باشید (به جون خودم کاملا اتفاقی عدد 7 بهش افتاد,ای جانم)

نظرات 12 + ارسال نظر
گیسووووووووو 19 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 10:47

یوهووووووووووووووو...تموم شد... بالاخره تموم شد.. وافعا قدر فرصتامونو ندونستیم... نظر منم همینه...اما من برخلاف تو فک میکنم خیلیا موفقیتمو میخوان مامان بابا دوستام ..خانوم مدیرمعلماااااااااااا.. اما وای به اون روزی ک خودآدم بیخیال و بی انگیزه بشه که اگه تموم دنیاو آدماش دست به دست هم بدن نتیجه بگیری نمیشه....
با این که تعطیلی خیلی خوبه اما یه سوال همش اعصابمو میریزه بهم..."چی شد که اینجوری شد؟"

مامان بابا آره ولی بقیه نوچ...واسه مدیر و معلم تو یه دانش آموزی مث بقیه ی دانش آموزا...البته استثنا هم داریماااا ولی استثنای من اونی نیس که تو فک میکنی(میدونم منظورت از معلما کیه!!!)...من یکیو میگم مث دبیر شیمی و ادبیاتمون...سر کلاسشون آب تو دل آدم تکون نمیخورد...من یکی که واسم مث زنگ تفریح بودن این کلاسا ولی بقیشون مث عذاب بود!(البته میگم زنگ تفریح به این معنی نیس که جدی نمیگرفتم)
واقن واسه منم جای سواله که "چی شد که اینجوری شد گیسووو؟"

گیسووو 19 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 12:05

واقعا مرسی که منو بقیه بچها روکوبیدی تو دیوار. بعد ببشید ما چجوری مانع موفقیت شما شدیم؟؟؟در ضمن منظور من از معلما اون شخص نبود دقیقا منظورم معلم ادبیاتو شیمیمون بود ....بعلههههههههههه

بابا چرا به خودت می گیری حالا؟؟؟من که شما رو نگفتم...ایشششش!!

Reyhaneh 19 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 14:59

تا دیروز استرس امتحان داشتم ، الان استرس کارنامه ! واقعا وحشت ورم داشته

داستان تکراریه زندگی ما:ا س ت ر س....

Mahdis 19 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 15:23 http://tasvire-roya.blogsky.com

گلی من هرچی تلاش میکنم آهنگی نمیشنوم
منم تا حدودی موافقم..موفقیتو باید خودمون بدست بیاریم کسی نمیتونه اونو بت بده:))
نمیدونم چراهااااا..از یه طرف خیلی خوشالم از یه طرفم نمیدونم چرا دپ شدم
خو ول کن دیگه هفتو دریاب

به خدا دیروز چک کردم...مث بلبل میخوند!!رسیدگی کردم,مثه اینکه سرما خورده!
بعله...از هرچه بگذریم سخن 7 خوش تر است 3>

سما 19 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 15:56

باباجان یه ذره اروم همتون ترکوندین من دیروز ظهرتو وبلاگ همه رفتم ناامید شدم از همتون بعد امروز میام همه ترکوندن نه یه تغییر نه ۲تغیر چه خبره خب به فکر عقل ماها هم باشید
بعدشم گلی خانم خوش گذشت؟
خوشجل شده وبلاگت خیلی خوشم اومد

بعد چن وقت که همش دنبال فرصت بودیم واسه آپ حالا که وقت داریم دیگه ترکوندیم :))))
مرسی...به شما چی؟خوش گذشت؟به شما که باید خوش بگذرهههه...!!!
ممنون عزیزم...خوشجلی از خودته :*

sahel 20 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 13:34

kaaaaarnameeeeeeee...
ah man ke az hamin roze 2 hoselam sar rafte bia berim birun dg...
10 ham ke mishnasi gholooooooooooomreza.....
felan
behem zang bezan gharar bezarim berim safaaaaaaa

باوشه...منم حوصلم خیلی سر رفته...

سما 20 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 13:53

به خدا من یه راست اومدم خونه من جایی نرفتم

آره خووووووووب...

جیک جیک 20 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 17:17

اقا تو یه جمله بگم ...تموم شد ..ولی به سلامتی تموم نشد ..هعییییییییییی
ولی مهم اینه که تموم شد

پایان تلخ بهتر از تلخیه بی پایانه...درسته؟؟؟

نگین 25 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 13:01 http://parvazdarshab77.blogfa.com

سلام دوست عزیزم وبت عالیه خوشحال میشم ب منم سر بزنی

الهه 29 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 15:11 http://eli2175.blogfa.com

سلااااااااااااااااام تو کجایی گلیییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟
تا وختی تو حالو هوایه امتحانی پشیمونی که چرا درس نخوندی به محض اینکه امتحانات تموم میشه یادت میره چی قولی به خودت داده بودی دیگه نمیخونی تا دوباره نزدیک امتحانات بشه

من همین دور و ورم :دی‏ آره والاااا

z.b 30 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 12:05

saaaaaaaaaaaaalllllllllammmmmmm goli jooooooooooooooooooooooooooooooooooonammm
azizam omidvaram az in aghaz ta payane lahazate mozakhrafe konkur mvafagho piruz bashi...........
vaghti begzare khahi fahmid in dorane mozakhraf aslane aslan pashizi arzeshe hers khordan nadasht
hamchenin dashtane kuchektarin stres.....
vali khob alan harchi begam moteasefane nakhahi fahmid chun un zaman dur az joone to azizam maie ahmagh nafahmidim.
khahi fahmid,b omide hamun ruza albate ba movafaghiatbooooooosss

سلام عزیزم ؛هیچکس هیچ چیز را نخواهد فهمید مگر زمانی که در آن شرایط قرار بگیرد!سخنی بود از گلی

سما 30 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 15:38

گلی یه سر بزن وبلگ محد بد نمیبینی اجی کلی میخندی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد