.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

3 روز دیگه...

فقط 3 روز دیگر فرصت باقیست...وااااااااای خدای من

نظرات 8 + ارسال نظر
یونس 24 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 01:46 http://yoonas.blogsky.com

و سه روز دیگه چی میشه؟؟؟؟

سلام دوست عزیز...
خوب اگه میخواستم الان بگم چی شده که شمارش معکوس نمی زدم!ایشالا 3 روز دیگه تشریف بیارین وبلاگ متوجه میشید!

هاتف 24 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 23:49 http://kharabbat.blogfa.com


دیقا من هم همین سوال رو داشتم؟فکر نمیکنم البته به کنکور و درس نخوندن واینها مربوط بشه که؟!!!

با سلام...نه,واسه اونا پست گذاشتم کنار...به موقش می ذارم...این واسه من یه چیز خاصه...

جیک جیک 25 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 21:41

چه خبره ؟
اجی من خوشم نمیاد ازز این کارا ..خوب بگو دیگه لوس

نوموگم... منتظر باش...

گیسوووووو 26 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 15:57

ههههههههههههههه...فقط یک روز دیگه...یک روز به اون روز تاریخییییییییییییی..و البته بارونی..

گیسوووو؟؟؟خودتی؟؟؟بازگشت پر افتخارتو به نبض گل تبریک میگم خانومی...
وااااااااای...چه روزی بود...

جیک جیک 27 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 19:17

گرفتمممممممممممممممممم
اون روز که رفتی پیش فرهاد
سالروزشه
تبریکه پیش پیش
راستی ..نام وبلاگم از خودتو خودم به خودمو خودتان تغییر یافت
http://khodetokhodaman.persianblog.ir/
اینو به عوض

آفرین محد باهوشم...

ساناز 27 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 19:50

سلام خوب هستیییییییییین.بیکار بودم گفتم یه سری هم به تو بزنم .میبینم که عید خیلی بهتون خوش گذشته درسم که نخوندی حالا که آقای اسلامی پوستتونو کند می فهمی که مثل کله پوکها از پله های خونه خاندان زند نکشی بالا.البته ما دکترها اگر از این کارهام بکنیم مشکلی برامون پیش نمییاد .اما شما مهندس ها واااااااااااااااااااای خدای من بهاین کارها قیافتون میشه شبیهه این خوب به خانواده محترم درود بفرست بای

سلاملکم...خوش اومدی!
مگه دکترا هم بیکار میشن؟؟؟
حالا خوبه خودتم همه ی این خونه هارو با من اومدیااااا!!!
میبینمت دیگه!!به قشر مهندسای جامعه توهین میکنی؟؟؟
تو هم درودو سند کن به خانواده ی محترم...خدانگهدار ساناسی...

Reyhaneh 27 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 20:13

ahhhhhan, yadam umad!!!!0
-parsal in mogheha dshti kuku sabzi mikhordi o badesh.............0

آخ آره....فرهاد و کوکو سبزی...چه خاطره های قشنگی!!!

ابهر.زنجان 4 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 05:04 http://www.ensanvaensaniyat.blogfa.com/

امیدوارم همیشه اتفاقای جالبی برات بیفته هموطن

ممنونم...هم چنین برای شما دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد