.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

حسرت...

گناهش گردن خودت...

                            

                              روزه بودم وقتی که...

                                                        

                                                          "حسرت داشتنت" رو خوردم...


تا بعد,موفقتر از همیشه باشید...



نظرات 17 + ارسال نظر
z.b 27 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 12:21

اخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم.....
حالا تو خوبه روزه بودیی...
ما که روزه نبودیم چی.....
وای goli انقد جملات قشنگ ننویس جیغ میزنما........
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

دیگه چه کار کنم؟حرف دله؛اگه نگمش دق میکنم میمیرم!‏

محدثه 27 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 14:58

اجییییییییییی
حرف خوردن زدی گشتم شد .ههههههههه
منم الان روزم خراب شد
چون غصه ی حسرت خوردن تو رو خوردم

هههههعععی آجی...قربونت؛تو دیگه غصه نخور چون گناهش میفته گردن من!‏

sahel 27 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 16:29

chi begam???...........
faqat....darket mikonqm....KAMELAN....

مرسی...همین

مهدیس 27 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 19:47 http://manodoostam.blogsky.com

نه به اون موقع که میگی آپ نمی کنم نه به الآن ...

آخخخخخخخخخخخخخخخ به نظرت به گردن میگیره ؟؟؟؟؟
من که کلا هیچی نگرفتم ...

خوب دلم پر بوووود...
نمیدونم؛اگه خبر داشت...بیخیال؛گناهش گردن خودم!‏

گیسووووووووووووو 27 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 21:15

عزیییییییییییییییییییییییزم...... خییییییییلی خوب بود.........خیییییییییلی .اصلاعاااااااالی...... وای خدا...

گیسوووو...واااای خداااا...

sahel 28 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 01:36

mishe ahange injaro avaz koni????
khaste shodim

آره؛حتما؛ماه رمضون تموم شه حتماااا...

گیسوووووووووووو 28 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 17:34

یه اس بود دقیق یادم نیس امافککنم اینه.... شایداین رسم دنیاست که تودارای آرزویی باشی که شیرینی تعبیرش ازآن دیگریه..........!زندگی همینه گلی جووونم همین...جالب اینه که اگه آرزوت برآورده ام بشه بعدش میگی چه آرزوی کوچیکی داشتم چقد بچه بودم و از خدا یه چی دیگه میخوای......... من اززندگی توهوات خستم...ازت خستموبازوابستم...........درست لحظه ای که ازت می برم تحمل ندارم شکست میخورم....نمیشه تواین خونه پنهون بشم...بهم سخت میگیری آسون بشم...{اگه پای من جاده رو برنگشت...فراموش کن بین ماچی گذشت}...من اززندگی توهوات خستم...ازت خستموبازوابستم............... .

من دارم هر روزمو بدون تو با تب یه خاطره سر میکنم؛با خودم به جای تو حرف میزنم خودمو جای تو باور میکنم؛توی این خونه به غیر از تو کسی خودشو با من یکی نمیکنه؛من یه دیوونم که جز خیال تو کسی با من زندگی نمیکنه؛تو سکوت بی هوای این اتاق شب به شب به خاطرم میارمت؛خودمم باور نمیکنم ولی دیگه باورم شده ندارمت!‏

Mahdis 29 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 08:54 http://manodoostam.blogsky.com

همه ی گناهانم پای تو ...
پای تو که هیچ گناهی نداری ...
گناهم دوست داشتنت بود و تو خالی از گناه ...
قبول نکردی هیییییییییییییچ ...
خودم گردن می گیرم گناهانم را ...
تاوان گناهان نکرده ات راهم پس میدهم ...
کافیست؟؟؟؟؟؟؟؟
سبک شدی؟؟؟؟
حالا با خیال راحت به دیگر گناهانت برس ...
چشم براهند ...

بداهه بود ... هینجوری اومد تن تن نوشتم ...

مهدیس مهدیسه؛خود مهدیسه...
آجی چه کردی؛دمت گرم

سما 29 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 16:15

وااااااااای پرگل دلم برات یه ذره شده عیدت مبارک عزیزم

به به؛سما جونی؛چه بزرگ شدی ماشالا!!عوض شدیااا...
منم دلم برات تنگ شده یه عاااالمه!!‏
عیدتم مبارک عشقم

سما 29 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 20:09

امشب ساعت ۱۲:۳۰ ی دونه نینی بدنیا میاد اسمش سماست

وااااای عزیزم؛تفلدت مبارک سما جونم؛ایشالا به همه ی آرزوهای خوبت برسی عشقمبوووووس

سما 30 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 15:16

رسیدم پرگل جونم بوس

به به...مبارکه عزیزم؛حالا چی بوده این آرزوی خوب؟؟

سما 1 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 11:43

گوشییییییییییییییییییییییییی

اووووو؛بچم چه زود با یه گوشی قانع میشه!!‏

سما 3 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 15:37

اخه انتظار داشتن گوشی ۳ساله تووجودمه

آخیوووو عزیزم؛خوب میگفتی خودم برات میخریدم آجیحالا مبارکت باشه

مهشاد 5 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 14:07

سلام , خداحافظ

چیزی تازه اگر یافتید

بر این دو اضافه کنید

تا پل

باز شود این در گم شده بر دیوار....

سلام عزییییییییییییزم...خوش اومدی...
خیییییییییییییلی خوشحال شدم که اومدیَ غیر منتظره بود....بوووووووووووس...

مهشاد 5 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 16:46

سلام دوسته قشنگم
هوبی؟؟؟؟؟
خوش میذگره؟؟؟؟؟؟
بیا تهران دیگه.
من دلم باست تنگ شده.

آخه شرا نمیایییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام عشقم...میسی تو هوبی؟؟؟؟
الان که تهرانم...منم دلم خیلی تنگ شده برات...ایشالا به زودی میبینمت...

آرش 5 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 22:16 http://www.jingoolia-212.blogfa.com

درود... آپم بدو بیا ببین چه خبره اصلا ورژن جدید آرش... نیو آرش.. بیای وبم اصلا روحیه ات عوض میشه!!!

درود بر تو آرش عزیز...الان دیگه آپت خیلی قدیمیه چون من بعد مدت ها میخوام بیام سر بزنم...

sahel 8 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 15:09

post jadid bezar dg...vay az in ahanget...ah...na be on ke hey zerto zert hamaton post mizashtino ghalebe webetono avaz mikardin na be hala ke hamaton tahason kardin...midonam mosaferati...khob taghsire ma chiye???
ba hame web daramaaaaaaaa!

تموم شد دیگه...لازم نیست تحمل کنی...الان آپ میکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد