.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

دریا...

 

سلام سلام...صدتا سلام...خوبین؟من که عاااااااالیم...با این آهنگ دریا مگه میشه بد بود؟؟؟والاااااا...

توصیه میکنم هر چه سریعتر به لینک زیر مراجعه و این آهنگ را دانلود کنید(حال کردی ادبیاتو؟؟)...عالیههه...

متنش هم گذاشتم توی صفحه های وبلاگ...

ترانه سرا:استاد عزیزم,روزبه بمانی-تنظیم:هومن نامداری-آهنگساز:علیرضا افکاری...

برای دانلود اینجا کلیک کنید... 

شمارش معکوسو شروع کنید...عاشقانه های عمو احسانم داره میاد... 

   

منبع:سایت رسمی اطلاع رسانی احسان خواجه امیری


تا بعد,موفقتر از همیشه باشید 

سالروز وارث طبیعت سبز واژه...


صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه ی آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف در متن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است

و تنهایی من شبیخون حجم تو را پیش بینی نمی کرد

و خاصیت عشق این است

کسی نیست

بیا زندگی را بدزدیم , آن وقت

 میان دو دیدار قسمت کنیم

بیا با هم از حالت سنگ چیزی بفهمیم

بیا زودتر چیز ها را ببینیم

ببین,عقربک های فواره در صفحه ی ساعت حوض

زمان را به گردی بدل می کنند

بیا آب شو مثل یک واژه دزر سطر خاموشی ام

بیا ذوب کن در کف دست من جرم نورانی عشق را...


سلام به همه ی دوستان...

15 مهر...

سالروز تولد عارف آب و زمین و درخت و وارث طبیعت سبز واژه...

روحش شاد و یادش گرامی باد...


تا بعد,موفقتر از همیشه باشید

آوار...



نامت زلزله ای را میماند...

با ریشتر بی نهایت...

وقتی می آید خاطره است که سرم آوار میشود...

کاش به فکر بازسازی این خرابه ها بودی...

میترسم دلم یخ ببندد...

تا زمستان چیزی نمانده...


پ.ن:

1-فرهاد واسه همیشه از فوتبال خداحافظی کرد...فکر نمیکردم این فاجعه انقدر زود اتفاق بیفته...همیشه با خودم فک میکردم اگه یه روز فرهاد خداحافظی کنه چی کار کنم...حتی تصورشو نمیکردم انقد مظلومانه کنار بره...البته تقصیر خودمونم هست,طرز رفتار با افراد بزرگ رو بلد نیستیم...تا حالا چنتا جشن خدافظی حداقل نیمه باشکوه (!) گرفتن واسه بازیکنامون...؟؟؟از اینا که بگذریم,دعای ما هوادارا همیشه پشت فرهاده و البته لعنتمونم پشت اونایی که حقش رو خوردن...میدونم نمیخونه ولی واسه خالی شدن خودم میگم:کاپیتان ازت ممنونم,بابت همه ی خاطره های خوب و بدی که ازت دارم,خاطره هایی که همیشه یه ابهامی پشتشون بوده و هست و شاید هم,خواهد بود...ممنون از اینکه باعث شدی با شناختنت یه حس متفاوت رو تجربه کنم...امیدوارم روزی برسه که افتخارات بزرگی رو برای باشگاه به ارمغان بیاری,مث همیشه...ولی این بار به عنوان سرمربی...خودتم میدونی که همه ی ما هوادارا از این اتفاق که خودت بهش گفتی "جدایی ناخواسته" کلی غصه خوردیم ولی اینو بدون که دعای ما هم "ناخواسته" دنبالته...

قراره با جدایی قصمون سر شه...قراره چشم من خیس و دلم از غصه پرپر شه

خوشبختیت آرزومه حتی با من نباشی...حتی از خاطره هامون جدا شی...

*عکس یادگاریش روی این میزه...این عکس برام خاطره انگیزه

*شاید نمیدونه عاشقم کرده,ای کاش یه بار دیگه برگرده...

2-متن اولم دل نوشتست...وصف حال خودمه...


تا بعد,موفقتر از همیشه باشید


پاییز من...

سلام...همین...



باز پاییز است...

اندکی از مهر پیداست...


جهان درگیر حسی مبهم است...

و می پنداری به طبیعت نزدیک تری...


هم خودت هم حست...

حس تنهایی را می گویم...


همان که دنیایت را تنها نمی گذارد...

استوار ایستاده تا سقوط آخرین برگ درخت زندگی ات را تماشا کند...


و در این روزهای زرد هم چنان ایستادگی اش را به رخ برگ های رقصان پاییزی بکشد...

با این حال مهرت قشنگ,پاییزت زیبا...


پ.ن:

1-تو پست قبلی جواب نظرات رو ندادم چون خیلی دیر تاییدشون کردم...ببخشید

2-این یک متن حسی بود که از خودم گفتم.هم شبیه حال و هوای این روزای منه هم شما ولی می دونم که میدونید و بدونید که منم میدونم ماها از اون آدمای افسرده و منزوی نیستیم که حالمون در این حد افتضاح باشه...برای خالی نبودن عریضه گفتم  پس نگران نباشید...


توصیه ی پاییزی:

موقع خریدن لباس های پاییزی دقت کنید

لباس هایی بخرید با جیب هایی به اندازه ی دو دست

شاید همین پاییز عاشق شدید...

(البته این توصیه واسه دوستان 18+ بود...جینگولیا و دوستانی که هنوز سنشون قانونی نشده لباس بدون جیبم گرفتن اشکالی نداره به درس و مدرسشون برسن خیلی بهتره)