.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

وااااااای...پست مخصوص ماه عسلیا....

واااااااای خدای من...سلام سلام...احوالپرسیو بذار واسه بعد....

یه آهنگ بیسیار بیسیار زیبا از مهدی عزیز(یراحی) که دکلمشو احسان عزیز(علیخانی) خونده اومده بیرون...البته شعرشو به طور کامل احسان سروده...ماشاالله از هر دستش یه هنر میریزه...

ای کاش امسال خودش تو ماه عسل بود...بچه ناراحت بوده واسه تخلیه ی احساسات شعر سروده...

لینک دانلودشم میخواستم بذارم ولی این بلاگ اسکای خاک بر سری نمیدونم چه مرگشه...ایششششششش...

اگه خواستین دانلود کنید,اسمش:به من نگاه کن...


تا بعد,موفقتر از همیشه باشید

با سپاس فراوان از ساحل عزیزم...تنها توپولوی قلبم...

نظرات 17 + ارسال نظر
مهدیس 19 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 01:40 http://manodoostam.blogsky.com

واااااااااااااااااااااای گلی
الآن اومدم بگم بیا آپمو ببین ...
همینه ... ولی بیا ...........
واااااااااااااااااااااااای عزیییییییییییییییییزم
میبینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
اینا همه نشونس ...
قلبم داره میاد تو دهنم ...
راستی اینکه دانلودشو گذاشتم من ...

واااااااااااااااای مهدیسی...
دیدم آپتو...
قلب منم همچین وضعیتی داره والاااااا...
مرسی عشقم...بالاخره منو تو مکملیم دیگه...

sahel 19 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:25

bego ki behet moarefi karde?

ساحل جان!زشته آدم واسه کاری که کرده منت بذاره ولی من اسمتو مینویسم که بفهمی خییییییییلی بزرگوارم!!!
شوخیدم توپولی...اونشب انقد هول شده بودم که یادم رف بگم...

z,b 19 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 12:01

وای یییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
راس میگی.........
عزیزه دلم................
گریم گرفت

حالا تو گوریه نکن...وگرنه منم گوریه میکنماااا...

z,b 19 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 12:35

وای گلی همین الان دانلودش کردم.
عزیزم...............................احسان

به سلامتی عشقم...بوس بوس...

parni 19 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 17:10 http://haghighate-abi.blogfa.com

واااااااااااااااااای گلیییییییییییییییییییی خیلیییییییییییییی قشنگهههههههههههههههه........من ازوبلاگ مهدیسی رفتم گرفتمش....مرض گرفته چراااااااااااااا به من نگفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

میدونم...
آفرین به تو و آفرین به مهدیسی...
همه چیو که من نباید بت بگم...

محدثه 19 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 22:24

واه واه ......چرا عصبی ؟
باشه
خودتو اذیت نکن .ههههههههههه

آخه واقعا عصبانیتم داره آجی...هیچ غلطی نمیشه کرد...نه عکس میشه گذاشت,نه لینک,نه متن رنگی, نه درد ,نه کوفت, نه مرض, نه زهرمار,خفه شو...

الهه 21 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 05:31 http://elahezigorat.blogfa.com

ببین چیکارمیکنن پرگل و مهدیس واقعا مکمل همید

دیگه شما لطف دارین دیگه...ما کلا اینجور آدمایی هستیم...!!!

sahel 21 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 14:53

bebin ma hamchin ahangaei moarefi mikonim!
tanha topoloye qalbet be joz man dg topolo nis!?

چوپولو که زیاده,ولی چوپولوی باحال که عشق من باشه کمه...عاشقتم توپولوف...!!!بووووووووووووس....

z,b 21 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 19:06

سلام!
حال همه ما خوب است
ملالی نیست جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور
که مردم به ان شادمانی بی سبب می گویند
با این همه اگر عمری باقی بود
طوری از کنار زندگی می گذرم
که نه زانوی اهوی بی جفت بلرزد و
نه این دل ناماندگار بی درمان!
نامه ام باید کوتاه باشد
ساده باشد
بی حرفی از ابهام اینه.
از نو برایت مینویسم:
حال همه ما خوب است
اما تو باور نکن!

وااااای...تو عشق منی!!کلی برنامه ریزی کرده بودم واسه اینکه این متنو بذارم تو وب!!!!ولی اکشال نداره...چون تو عشق خودمی...!!!بوووووس...

sahel 21 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 23:46

na na.............na dar on had..........porCidam!
DIDAM KE MIGAMAAAAAAAA!

ای بابا...من تو ترک عادتم...نمیتونم به کامی چیزی بگم...فقط باید تائید کنم...

sahel 22 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 15:31

chizi ham nadari begi.....bale...avarin

چرا اتفاقا...دارم,خوبم دارم...حضوری خدمتتون عرض میکنم!اینجا جاش نیس!!!

گیسووووووووووووووو 22 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 22:23

واااااا...خل شدی???چته???

محدثه 22 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 23:36

^^^^^^^^^^^################^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^
^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^^^#########################^^^^^^^^
^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^

عشق منی...چرا انقد زحمت کشیدی...???بوووووس

sahel 23 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 00:36

har ki seshanbe nage!

کیو میترسونی هوتیلا...??حتما بت میگم...

z,b 23 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:37

من عاشق این متن شدم به همین خاطر وقتی دلم گرفته بود امدمو اونو برای تو و parni نوشتم که اتفاقا این متنو بنویسین تو وبتون.اخه وقتی شما بنویسینش ی حسه دیگه داره...........................................
بس حتما بنویسش مطمنم گل میکنه.....................
بزار بقیم نظر بدن.

فدای تو...در آینده ای نه چندان دور حتما این کارو خواهم کرد...!!

[ بدون نام ] 23 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 15:51

آپیدمااااااااا

اووووووووووومدم...

مهدیس 23 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 16:13 http://manodoostam.blogsky.com

گلییییییییییییییییییییی ...
آپ کن دیگهههههههههههههههههه...

کامپیوتر همون کاریو کرده که میدونی...همون تیکه کلامم...شده مثل بلاگ اسکای خاک بر سری...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد