.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

شب قدر است,اگر قدر بدانیم...!!!

در شب ضربت...

تو نیز به دلت ضربه ای بزن...

و عقلت را بیدار کن...

اگر قطره اشکی ریختی...

نترس...

خدایت آسمانش را برای تو به گریه درمی آورد...

همان خدایی که در این نزدیکیست...

اگر دلت لرزید برای لرزه های دل همه دعا کن...!!!

(سی هزارتا رو یادتون نره...ماه عسلیا بهتر میدونن چی میگم...)


تا بعد,موفقتر از همیشه باشید...


*راستی...تبریک بابت همه ی مدالایی که امشب گرفتن بچه ها...ماشاالله به غیرتشون...و اینکه,خدا لعنت کنه داوریو که اونجوری اشک سعید عبدولیو درآورد...خییییلی ناراحت شدم واسش...دقیقا مثل علی مظاهری بیچاره...قهرمانای واقعی این دوتان...!!!




نظرات 5 + ارسال نظر
مهدیس 18 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 06:51 http://manodoostam.logsky.com

سلاااااااااااااااااام ...
واااااااااااااااااااااای انقد یاده 30000 بودم ...
نمی دونی انقد قدر دونستم ...
بهدادم که دستش درد نکنه ...
دیگه نیمی تونم بینیویسم ... احسانی حرفیدم ...
خوابم میاد ...

آخیییییییییو...
دست همشون درد نکنه...
تو هم برو بخواب...

[ بدون نام ] 18 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 20:25

اره واقعا برای هم دیگه از ته دلمون دعا کنیم...............
دعا کنیم که همه به ارزوهاشون برسن.
من که این شبا حالم تو ی فاز دیگس.......واقعا دیشب ی جور دیگه دعا کردم."از ته دلم"
اسمه ماه عسلو اوردی دوباره داغ دلمو تازه کردی..............

تو دیدی من خطا کردم...دلم گم شد دعا کردم...
کمک کن تا نفس مونده به آغوش تو برگردم...
این داغ همیشه تازست عزیز دلم...

sahel 18 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 23:06

elame vojod...........
vaaaay che vazheye sanginiyeeeeeeee

ببین چه قد سنگینه که تو حسش کردی...!!!!!!!
مرسی که اعلام وجود کردی...

z,b 19 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:58

اه اسممو بالا یادم رفته بوده بنویسم
خودت فهمیده بودی منم دیگه

دیگه حواس نمیمونه واسه آدم...والااااااا...
آره عزیزم فهمیدم...میدونی...لحن نوشتنتم مث خودت خاصه...بوس بوس...

مهی 24 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 22:22

حقشو خوردن
عبد ولی

آره طفلک...ولی خوشبختانه با استقبال پرشور مسولین مواجه شد...غیر قابل باور بود این واکنشا از این افراد.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد