.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

قاطی پاتی...

0.سلاملکم دوستای گلم


1.هیش از این تکنولوژی خوشم نمیاد هااا...اه اه...یه هفته نت نداشتم انقد اتفاقا افتاد که نگو!!!خدا هم که انگاری از طرز شادی کردن مردم ایران خوشش اومده پشت سر هم واسشون موجبات شادیو فراهم میکنه:جناب روحانی و جام جهانی (هوراااااا) و والیبال (هوراااا) و...از همه ی دوستانی که باعث شادیمون شدن قدردانی می کنم واقعا حالمونو خوب کردن!!!!


2.سال 92 شدم گلی پولو(بر وزن مارکو پولو)...هنوز از سفر برنگشته آماده می شیم بریم یه جای دیگه...خوشحالیم دیگه!!!هفته ی پیش رفته بودم وطن,جمعه هم میریم شمال اگه خدا قبول کنه!!!


3.مث اینکه فردا نامه ی اعمالی که تو امتحان نهایی انجام دادمو میدن دستم!!!فک نمیکنم بلکه مطمئنم که در دست چپم قرار خواهد گرفت!!!


4.توصیه می کنم اگه دوچرخه دارین یه شب حتما برید دوچرخه سواری اگرم ندارید براتون متاسفم چون الان خیلی گرونه دیگه نمی تونید بخرید!!! خود من عاشق اینم که توی خیابون مسیرایی که مخصوص ماشیناس با دوچرخه برم!لامصب یه اعتماد به نفسی به آدم میده!!حس میکنی شوماخر شاگردت بوده.خخخخخخ


5.یه توصیه ی دیگه...اینو حتما جدی بگیرید:یه روز با تعدادی از افراد خانواده تشیف ببرید توی حیاط و فرشاتونو خودتون بشورید,با اینکه کتفتون از جا در میاد ولی خیلی خوش می گذره!!!من هفته ی پیش امتحان کردم,حال و هوای قدیما رو داره...اون زمان که ما اصن نبودیم و مامان باباهامون بچه بودن و الان هی میگن"خوش به حال اون موقه ها"...حسش مث "همون موقه ها"ست...


6.برای بابای هوتیلا و والیبالیست های نوجوونمون که مسابقاتشون از 6 تیر شروع میشه دعا کنید!!ایشالا که بازیاشونو ببرن...

7.راااااستی...29 خرداد "نبض گل" یک ساله شد...آخی کوشولو... تولدش مبارک...ینی مبارکه صاحابش 


8.تا بعد,موفقتر از همیشه باشید

نظرات 7 + ارسال نظر
حامد 5 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 00:06 http://www.hamedh.com

کار یه بار میشه دیگه. شبه یارو نمی بینه با ماشین می زنه بهت له میشی.

کار که نشد نداره,اومدیو دیدی من زدم اونو له کردم.خخخخخ

sahel 5 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 02:13

saloom hosele nadaram nazar bedam vali kheyli khandidam dalghak khanum :D
merc ke doa mikonin vaghan bichreha niyaz daran
felan

توقف بی جا مانع کسب است,نمیشه که بیای همین جوری بخندی و بری...!!!
خواهش میکنم,واقن تنها کاریه که از دستمون بر میاد!!

کیمی 5 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 11:55

سلام گلی پولو!! کجایی؟ دلم برات اندازه سوراخ جوراب مورچه تنگ شده
نبض گل خانوم تولدت مبارک ... ایشالا 120 ساله شی
وااااااای از دوچرخه که نگو.... رفتیم برا کسری بخریم ، روش نوشته بود 300 تومن.... خواستیم بخریم مرده گفت 3 میلیون .... گفتیم میریم یه دور میزنیم میایم آخه آدم 3 میلیون پوله دوچرخه بده؟!!
ایشالا برد والیبالیامون ادامه پیدا کنه و یه شیرینیه گنده از ساحل بگیریم (البته من که چشمم آب نمیخوره ساحل شیرینی بده!!)

کیمــــــــــــــــــــــــی... :'( منم همین طور....
اووووف...فک کن 120 سال!!اون وقت من باید 136 ساله بشم که این وبلاگ 120 ساله شه.خخخخ
مگه میخواستین شلوارک بخرین که گفتین بریم دور بزنیم؟؟!!!
منم آب نمیخورم...ینی چشمم آب نمیخوره :)))

Reyhaneh 5 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 15:01

والیبالیستا که ما رو دق دادن تا یه بازی رو ببرن !!!! انشاالله که این برد آغازی برای برد های بعدی باشه!!!!!
دوچرخه چند سال پیش دوچرخم رو دزد برد!!!
الانم که دیگه کارنامتو گرفتی و امید وارم بر خلاف انتظارت یه راست داده باشنش دست راستت
راستی شمال خوش بگذره !!!!!
پ.ن.:اگه بخوام به خودم نمره انشا بدم برای این متنی که نوشتم فک کنم تک بشم!!!

انشاالله تعالی...:))))
من نمره ی قبولی رو بت میدم...غصه نخور:)))

سما 5 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 23:25

تو بر فوتبال ما تو راه اهن مشهد بودیم جشن گرفتیم
فکر کنید والیبال ببره ساحل شیرینی بده چه کسی
تولد وبلاگم مبارک خانوووووووووووووووم گلی سر نزنی وبلاگ محداااا یه چیزی ازت کم میشه

به زور از لوزالمعده اش میکشیم بیرون...من یه شرطیو بش باختم باید تلافی کنه!!!
بابا من میام ولی نامحسوس...به خدا سر می زنم!!!حرفم نمیاد...:)))

زهرا 6 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 03:32

سلام پری جون چه خبرا؟
من که نامه ی اعمالو گرفتم رسما ریییییییییدم
دوچرخه هم ارم ولی شماله که ازعید تا حالا نرفتیم

سلام عزیییزم...من خوبم خدارو شکر
عزیزم!اینجا یه مکان فرهنگیه این حرفا چیه آخه؟؟؟ :)))
آخه دختر خوب دوچرخه رو گذاشتی شمال که عمه ی من بره بازی کنه؟؟؟ عجب آدمایی پیدا میشن...

سما 7 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 12:19

دست کی و لوزوالمعده ساحل جامیشهفکر کنم سوفی خوبه
باشه منم نامحسوس میام نظر نیذارم دیجه این عکسارو بیشتر بخاطر تو گذاشتم که دل تنگ دوستات نباشی
خوش باشی اجی دلم برات یه ذره شده

گزینه ی مناسبیست... :)))
عزیــــــــــــــــزم...دیدمشون...مرسی :****

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد