.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

تولد کاپیتان...


اولین باری که اسمش رو شنیدم و فهمیدم که یه بازیکنی هست که همه ی استقلالیا چه بخوان چه نخوان دوستش دارن 7 سال پیش بود...دقیقا زمانی که اول راهنمایی بودم!از همون روز من شدم یه استقلالیه هزار آتیشه و طرفدار سرسخت فرهاد مجیدی...


کاپیتان به قدری برام ارزش داری که تو این 7 سال با شادیات شاد شدم با ناراحتیات ناراحت شدم وقتی عصبانی می شدی غصه می خوردم  از هرکس که باهات بد بود متنفر می شدم وقتی از تیم جدا شدی اشک ریختم و.... و مهم تر از همه این که تو این 7 سال هر لحظه بهت افتخار کردم!!!


انقدر برام ارزش داشتی که همیشه به همه میگم مهم ترین اتفاقی که برای من تو 17 سال عمرم افتاده این بوده که یه بار تو رو از نزدیک دیدم!!همیشه با احساسات بچه گانم سعی می کردم هر چیزیمو به تو ربط بدم اما الان که عاقل تر شدم و بهتر می فهمم ,تازه درک می کنم تو برای من یه بازیکن فوق محبوبی یه اسطوره...اسطوره تولدت هزاران بار مبارک!!


*جنون بالاتر از اینکه یکی هست که هر جایی تو می بازی ببازه

*تو رو یک روز دیده که یه جایی ازت یک عمر اسطوره بسازه...


تا بعد,موفقتر از همیشه باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
گیسووو 13 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 21:35

تولدش مباااااااااااااااااااااااااارک...بقول فرناز.. روزی که به دنیااومد یه نفربود برا دنیا..حالا یه دنیاست واسه ما آبی ها..اینم واسه گلی عاقل شده

آخ آرههههه...عزیزم

سما 18 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 12:31

۱.سلااااااااااااااااااام دلم برات یه ذره شده نتنه تو بلکه همه جینگولیایی مه از مهرنامی رفتن۲. تولدش مبارک به قول منو محد مهدیس(عزیزم هدیه من فقط یه دنیا عشقه عزیزم هدیه من فقط یه دنیا عشقه عزیم هدیه من غقط یه دنیا عشقه عزیزم هدیه من فقط یه دنیا عشقه تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارکاینو تولد سپیده میخوندیم)
۳۰بالاخره امتحانا تموم شد ولی جه فایده یه ماه دیگه دوباره مدرسه تا ۱سال
۴. قالبت خیلی خیلی خوشگله
۵.......دیگه خیلی حرف زدم بقیش برا پست بعدی

سلااااام عزیزم...منم همین طور!امروز خوب پیچوندیاااا بلاااا...

sahel 19 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 00:45

vaghan nemikhad khodafezi kone 60 salesh shod dg...

حرف نزن باباااا...بدتر از اون علی دایی مشنگ نیس که!!اصن تو چی کار داری؟؟من به غلی کاری دارم آخه؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد