.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

ببینیم و بفهمیم...


دیشب گرسنه بود

دختری که مرد...


چه آسان به خاک

پس دادیمش...


و همسایه اش

زیارتش قبول...


دیشب از سفر رسید

برای چهارمین بار مکه رفته بود!!!


پ.ن.1:توی این ماه عزیز حواسمون بیشتر به اطرافمون باشه!!جوری نباشه که فقط نگاه کنیم و رد بشیم!!ببینیم...با دقت...و بفهمیم!!


پ.ن.2:برنامه ی "ماه عسل" امروز خیـــــــــــلی عجیب بود!!این ماجرا ها رو فقط تو فیلما دیده بودم!!خشکم زده بود و فقط اشک می ریختم!!به حال اون پدر و مادر و مبین با اون قیافه ی مهربون و پاکش!!چه طور دلشون اومده بود؟!؟


ماهتون عسل(با رعایت حق کپی رایت از "احسان علیخانی" عزیز)

موفق تر از همیشه باشید

  

نظرات 8 + ارسال نظر
ویس 24 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 13:23

اخ که من مردم ازین مکه رفتن. نمایش و شو زیاده . دست هایی که به سمتمان درا زاست ببینیم.
در باره ی پی نوشت دوم نفهمیدم چی شده!
راستی حال خودت خوبه؟

مکه رفتن فقط یکی از این شو هاست!!!
مهمونای برنامه ی ماه عسل یه خانواده بودن که پسرشونو گروگان گرفته بودن!!!یه پسر بچه ی 12ساله که 19 روز گروگان بوده و برای آزادیش 5 میلیارد پول خواسته بودن!!
ممنونم.شما خوبین؟دلم بیش از حد براتون تنگ شده...

[ بدون نام ] 26 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 16:27

vay cheghadr dardnak o ghashang

a.p.n.2:che pesare ba adabiam bud, ake !!!!10

الان هوتیلایی??الان شی شده??
آره طفلی...هعییی خواهر!!!

[ بدون نام ] 27 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 13:27

Reyhaneh budam !!!!!0

خوب کدوم ریحانه دوست عزیز؟؟من 3تا ریحانه میشناسم...هر دفه هر کدومتون کامنت میذارین من گیج میشم که کی به کیه!!!تو رو خدا منو ازین گمراهی نجات بدین!!خواهش میکنم...الان گریم میگیره :'''''(((

هاتف 31 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 12:56 http://www.kharabbat.blogfa.com

سلام
ماه عسل که برنامه ی دیشبشم خیلی قشنگ بود و یه جورایی به متنی که شما گذاشته بودید هم میخورد و این ماه باید حواسمون خیلی بیشتر به دور و بری هامون باشه
ممنون

سلام....بله حق با شماست!توی این ماه باید دقیق تر باشیم...نسبت به هر چیزی که در اطرافمون رخ می ده!!
خواهش می کنم

[ بدون نام ] 3 - مرداد‌ماه - 1392 ساعت 19:02

man reyhaneh dovvom dabirestanam!!!!!0
ehtemalanam hardafe khodammam!!!!0

آفرین.الان خیلی خوب آدرس دادی :))) به افتخار ریحانه دوم دبیرستان :)))

rihanna 4 - مرداد‌ماه - 1392 ساعت 13:29 http://mah-o-setare.blogfa.com

slm khanume bi marefat....y vaght nagi dustam morde ya zendast?

الهه 27 - مرداد‌ماه - 1392 ساعت 20:19 http://eli2175.blogfa.com

جالب است
ثبت احوال همه چیز را در
شناسنامه ام نوشته است
به جز احوالم
[گل]

الهه 27 - مرداد‌ماه - 1392 ساعت 20:21 http://eli2175.blogfa.com

سلام گلی خوبی؟ خوشی؟
کجایی؟
خبری ازت نیس

این مهدیس وبش چرا اینجوری شده نمیشه واسش کامنت گذاشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد