.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

ببینیم و بفهمیم...


دیشب گرسنه بود

دختری که مرد...


چه آسان به خاک

پس دادیمش...


و همسایه اش

زیارتش قبول...


دیشب از سفر رسید

برای چهارمین بار مکه رفته بود!!!


پ.ن.1:توی این ماه عزیز حواسمون بیشتر به اطرافمون باشه!!جوری نباشه که فقط نگاه کنیم و رد بشیم!!ببینیم...با دقت...و بفهمیم!!


پ.ن.2:برنامه ی "ماه عسل" امروز خیـــــــــــلی عجیب بود!!این ماجرا ها رو فقط تو فیلما دیده بودم!!خشکم زده بود و فقط اشک می ریختم!!به حال اون پدر و مادر و مبین با اون قیافه ی مهربون و پاکش!!چه طور دلشون اومده بود؟!؟


ماهتون عسل(با رعایت حق کپی رایت از "احسان علیخانی" عزیز)

موفق تر از همیشه باشید

  

فانوس من


پروردگارم!

"هلال" ماه را دیدم 

و دلم "قرص" تر شد به بودنت

امروز محتاج ترم به مهربانیت

و به پناهت


این روزها بیش از پیش برایت "بندگی" می کنم

اگر من فراموش کارم

,که بی شک هستم,

اما تو "خدایی" کن,

مانند همیشه...


کمی "د و ر" شده ام از تو

اما  "د ی ر" نشده است

برای رسیدن به تو هیچ زمانی دیر نیست!


تاریک و نامعلوم است

راه پیش روی من

تو فانوسی هستی

به دل نور و به ژرف بیداری...!!


پروردگارم!

موعد مهمانی ات فرا رسیده

صاحب خانه ی قلبم

مهمان نمی خواهی؟؟؟

امان از این...

0.سلاااااام...خوبین؟


1.رسیدنم بخیر...امان از این گرما...میگن شماله و بارونش و هوای شرجی و مه آلودش ولی ما نه بارون دیدیم نه هوای مه آلود...مثل این که از این بعد باید بگیم:شمالم شمالای قدیم!!!والاااا...


2.یه دست به افتخار والیبالیستای عزیزمون چه بزرگسال چه نوجوون,گل کاشتن...چقدر حسرت خوردم که چرا به جای ایتالیا رفتیم شمال!اگه من و فامیلای شلوغ کارمون تو ورزشگاه بودیم شب اول حتی همون یه ست هم نمی باختن و شب دوم نیز...


3.من یه سوال برام پیش اومده...دوستان کارشناس اگه جوابشو می دونید خوشحال میشم منو راهنمایی کنید,اگر هم بلد نیستید راهنمایی کنید سوالمو به یه دوست کارشناس منتقل کنید...سوالم اینه که:انگیزه ی مسئولین تیم استقلال,از آوردن نیکبخت واحدی که همواره باعث بدبختی تیم میشه چی بوده؟؟؟؟...دوست ندارم به تیم محبوبم برچسب اتهام بزنم اما چیزی به جز دلالی این وسط بوده؟؟؟من که شک دارم...


4.تا بعد,موفقتر از همیشه باشید

قاطی پاتی...

0.سلاملکم دوستای گلم


1.هیش از این تکنولوژی خوشم نمیاد هااا...اه اه...یه هفته نت نداشتم انقد اتفاقا افتاد که نگو!!!خدا هم که انگاری از طرز شادی کردن مردم ایران خوشش اومده پشت سر هم واسشون موجبات شادیو فراهم میکنه:جناب روحانی و جام جهانی (هوراااااا) و والیبال (هوراااا) و...از همه ی دوستانی که باعث شادیمون شدن قدردانی می کنم واقعا حالمونو خوب کردن!!!!


2.سال 92 شدم گلی پولو(بر وزن مارکو پولو)...هنوز از سفر برنگشته آماده می شیم بریم یه جای دیگه...خوشحالیم دیگه!!!هفته ی پیش رفته بودم وطن,جمعه هم میریم شمال اگه خدا قبول کنه!!!


3.مث اینکه فردا نامه ی اعمالی که تو امتحان نهایی انجام دادمو میدن دستم!!!فک نمیکنم بلکه مطمئنم که در دست چپم قرار خواهد گرفت!!!


4.توصیه می کنم اگه دوچرخه دارین یه شب حتما برید دوچرخه سواری اگرم ندارید براتون متاسفم چون الان خیلی گرونه دیگه نمی تونید بخرید!!! خود من عاشق اینم که توی خیابون مسیرایی که مخصوص ماشیناس با دوچرخه برم!لامصب یه اعتماد به نفسی به آدم میده!!حس میکنی شوماخر شاگردت بوده.خخخخخخ


5.یه توصیه ی دیگه...اینو حتما جدی بگیرید:یه روز با تعدادی از افراد خانواده تشیف ببرید توی حیاط و فرشاتونو خودتون بشورید,با اینکه کتفتون از جا در میاد ولی خیلی خوش می گذره!!!من هفته ی پیش امتحان کردم,حال و هوای قدیما رو داره...اون زمان که ما اصن نبودیم و مامان باباهامون بچه بودن و الان هی میگن"خوش به حال اون موقه ها"...حسش مث "همون موقه ها"ست...


6.برای بابای هوتیلا و والیبالیست های نوجوونمون که مسابقاتشون از 6 تیر شروع میشه دعا کنید!!ایشالا که بازیاشونو ببرن...

7.راااااستی...29 خرداد "نبض گل" یک ساله شد...آخی کوشولو... تولدش مبارک...ینی مبارکه صاحابش 


8.تا بعد,موفقتر از همیشه باشید