.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

اه اه...خسته شدم دیگه...

خاک بر سر هر چی تکنولوژیه...مخصوصا این بلاگ اسکای خاک بر سریو و کامپیوتر داغونم...

این بلاگ اسکای که واقعا ر...ده...تا چن وقت پیش که  حتی نمیتونستم فرمت متنو عوض کنم دیگه نمیدونم چی شد این یکی درس شد خداروشکر...ولی نه عکس میشه گذاشت,نه لینک,نه متن رنگی,نه کوفت,نه درد,نه مرض,اصن زهرمار بگیره ایشالا... 

کامپیوترمم که خرااااااااااابه...یه عالمه هم فایل مهم دارم توش حوصله ندارم مرتبشون کنم بدم درستش کنن...

تا وقتیم که  اینا درست نشن دیگه آپ قشنگ نمیکنم...


تا بعد,میخواین موفقتر از همیشه باشین میخواین نباشین...اصن به من چه...

نظرات 20 + ارسال نظر
محمد مهدی سوری 23 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 18:05 http://espamer.rzb.ir

سلام ما یه سیستم داریم که می تونه نظرات تبلیغاتی شما رو به وبلاگ ها ارسال کنه این اسپمری که ما به فروش گذاشتیم قابلیت ارسال نظرات تبلیغاتی شما رو به سیستم های وبلاگدهی زیر رو داره که همشون هم پر طرفدار هستن: میهن بلاگ،رزبلاگ،پارسی بلاگ،بلاگ اسکای،پرشین بلاگ،بلاگفا،بلاگ وب،لوکس بلاگ تازه 80 درصد کد های امنیتی رو خودش انتخاب می کنه.حتی گزینه ای در سایتمون وجود داره که میتونید با انتخابش به سیستم بگید که کد های امنیتی رو خودش وارد کنه بدون خطا هم ارسال می کنه برای خرید این اسپمر با ایمیل زیر تماس بگیرید: mohammadabiposh@gmail.com یا به سایت زیر مراجعه کنید: espamer.rzb.ir

ممنون و متشکر...به کار ما نیمیاد جناب سوری...

ماهینا 23 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 18:15 http://mahina.blogsky.com

سلام
نمی دونم مشکل چه مشکلی دارید ... شاید بتونم کمک کنم .
ولی من در بلاگفا و میهن بلاگ پارسی بلاگ و هر سرویس وبلاگی که فکر کنید وبلاگ داشتم
هیچکدام به پای بلاگ اسکای نمی رسند

وبلاگ دیگر من سیتاک هست که بروز نمی شود
نگاهی به اون بیاندازید ببینید بلاگ اسکای مشکل داره sitaak.blogsky.com

سلام
مشکلمو گفتم دیگه...عکس نمیتونم بذارم,نمیدونم چرا...متن هم رنگی نمیشه...
منم میدونستم بلاگ اسکای خوبه که انتخابش کردم...ولی دیگه در اون حدم نیست...یکی از بزرگترین ایراداش اینه که قالب واسه وبلاگایی که از این سیستم پشتیبانی میشن خیییییییلی کمه...!
یکی دیگشم همینه که من باهاش درگیرم...البته نمیدونم...شاید ایراد از سیستمه خودمه...
"به هر جهت" ممنون که اومدین...

گیسوووووووووووووو 23 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 18:27

اووووووووووووووووووووووووو...بداخلاق.......... خوب بابا... بیااذیتم کردی منم

خووووب حالاااا...آخه عصبانیم دیگه...تو دیگه گریه نکن اعصاب ندارم...والاااااااا

[ بدون نام ] 23 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 18:57

اعصاب مصاب نداریااااااااااا
از همون اول غر زدی تا آخر

نه...من میخوام بدونم...واقعا اصن اعصابی میذارن بمونه واسه آدم؟؟؟نه والاااا...
با این وضع...گرونی یه طرف...خرج خونه و بچه یه طرف...این بلاگ اسکای خاک بر سریم یه طرف...

الهه 23 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 18:59 http://elahezigorat.blogfa.com

گلی من بودم اسممو یادم رفت بزارم بلاگفا نزاری ارور میده این که انگار نه انگار

آره دیگه...همینه...بلاگ اسکای خاک بر سری که میگم همینه...

sahel 23 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 20:56


vay vay asabani ke mishi...asana kheyli khosham miad....
asabi bash kolan.....
baba injaro velesh bia face book bebin che haliye,web chiye hame yad gereftan ah ah
2bare raftam to faze kobidan be divara...
felan

همه میگن که خیلی جالب عصبی میشم...در این مورد به فرهاد عزییییییزم رفتم...اونم خیلی جالب عصبانی میشه...
از باسلام متنفرم واقعاااا...اون خیلی ضایست نه وبلاگ...اره و اوره و شمس علی کوره پیج دارن...اه اه...
اشکال نداره هوتی...من به این فازت عادت دارم!!!

مهدیس 23 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 23:27 http://manodoostam.blogsky.com

گلی خودتو کنترل کن ...
دوتا نفس عمیق بکش ... خودتو آماده کن میخوام یه چیزی بگم ...
مشکل از کامیه شماس چون من در حال حاضر از این مشکلا ندارم ولی با این ماهینا مشکل دارم ... کجا هیچی به پاش نمیرسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میهن بلاگ از همشون بهتره ... ولی خوب ماهم دلمون خوشه به نسخه جدید ... یه روزی میاد... شایثد این جعه بیاید :دی ...
واااااااااااااای راس میگی خیلی ضایس ولی خوب مجبورم میفهمی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :دی یادته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیتونم مهدیسی...نمیتونم به خداااا...
خودمم حدس میزنم ولی خوب تعمیر اونم مشکل داره دیگه...اعصابش نیست بشینی کلی عکسو آهنگو مرتب کنی...
منم منتظرم بلکه یه فرجی بشه و این نسخه ی جدید بیاد...فک کنم اون دیگه هیچی به پاش نرسه...
من که اینجوری فک میکنم...حالا نمیدونم نظر بقیه چیه؟من ترجیح میدم با همین بلاگ اسکای خاک بر سری وقتمو بگذرونم تا اینکه برم سراغ فیسبوک...!

sahel 24 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 00:39

pargol fadaei dari ke enqad hame chiyo be farhad rabt midi!!

فدای تو چپلووو...خوب راس میگم دیگه...دیدم که میگم(اه اه)...ولی خدایی فرهاد خیییییییلی قشنگ عصبانی میشه...ینی وقتی عصبی میشه قابل کنترل نیست...منم همین طوریم...

مهناز 24 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 02:08

به نام خداوند تنها و پاک
سلام گلی جون
انقدر حرص نخور پوستت خراب میشه
بعدشم خواستی حرص بخوری به لبتاب من فکر کن حالت خوب میشه...
البته به قبل عملش
چون درستش کردم

کار از خرابی پوست گذشته فدات شم...این اعصابهکه داغوووووونه...!
لپپپپپتاپپپپپه تو که خیلی باحاله...ینی بوووود...اگه کاری داشتی که میخواستی سر ساعت انجام بشه باید از دو ساعت قبل روشنش میکردی که اروراشو جواب بدی!!!

[ بدون نام ] 24 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:20

اوووووووووووووووووه ....دختر ..نفس بگیر ...اها
نفسسسسسسسسسسسسس
چته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واه واه ...چته اجی خوشگله ؟

بلاگ اسکای غلط کرد
اصلا کامپیوترت غلط کرد
اصلا تو غلط میکنی
اصلا کی چی میگه ؟
من چیکاره ام ؟
تو چی گفتیی؟
ولم کن بابا
برو بابا

اصن بمیر بابا...حرف مفت نزن...غلط زیادی کردی وبلاگ زدی...
بگو آجی...راحت باش,من بهم بر نمیخوره...
به قول احسان:ازم عبور کن,بزن...فقط سکوت میکنم!!!

محدثه 24 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:21

اوووووووووووووووووه ....دختر ..نفس بگیر ...اها
نفسسسسسسسسسسسسس
چته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واه واه ...چته اجی خوشگله ؟

بلاگ اسکای غلط کرد
اصلا کامپیوترت غلط کرد
اصلا تو غلط میکنی
اصلا کی چی میگه ؟
من چیکاره ام ؟
تو چی گفتیی؟
ولم کن بابا
برو بابا

مهناز 24 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 23:22 http://www.mahnaztavassoli.blogfa.com

به نام خداوند تنها و پاک
گلی خیلی دلم برات تنگ شده
بعدشم پیش ما بیا
بعدشم هوووورااااا به همشون
بعدشم الهی بلاگ اسکای درد بگیره که تو رو عصبانی میکنه
بعدشم عاشقتمم

اولا که دل منم یه کوشولو شده برات...
دوما نوبتیم باشه نوبت خودته که بیای....
سوما هوراااا به همه ی کیااااا?
چهارما ایشالا...
پنجما فدای تو مهی جوووونیم...دیوونتم عشقم!!
(تحویل بازارو داری?????)

sahel 25 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 01:06

baziyz emruz mikhastan ye chizi rajebe KAMYAR began???!!!!!

دیدی که زود رفتم...پنجشنبه بت میگم,اگرم نمیتونی صبر کنی بگو تا الان بگم...

مهناز 25 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 02:32

اولا هورای با تاخیر به المژیکیا دوما وب منم بیا اگه تو نستی خوشحال میشیم حالا یه شب بد بگذره گلی یه نون و بوقلمونی هست درخدمت باشیم تو وبمون
بعدشم ........

آها...المپیکیا که کارشون درسته!!!
شما لطف دارین...صفای بودن در کنار شما می ارزه به هزاران بره و بوقلمونو البته مرغ نازنین...حتما مزاحمت میشم عزیزم...بووووووووووووس...

مهدیس 25 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 02:48 http://manodoostam.blogsky.com

ولی من مجبورم ... میفهمی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یادش بخیر ...
دلم تنگه اون روزاس ......

خانوم معینو میگی؟؟؟اون جوکه؟؟؟
منم دلم تنگیده...نگران نباش...یه ماه دیگه بدبختیامون در کنار این خوشبختیا شرو میشه...

یکی از مادوتا 25 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 14:33 http://baran217.blogsky.com/#

سلام گلی جون
وا دختر چته؟
بدجوری به زمین و زمان گیر دادیا !!!
گل که اخم نمیکنه قربونت
خیلی وقت بود میخواسم بیام سراغت جور نمیشد
منتظرتم خانوم گل

سلام عزیزم...همش زیر سر این بلاگ اسکایه...
خدا نکنه عزیزم...
میام...حتمااااااا...بیبشید که دیر به دیر میام...

sahel 25 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 15:35

bego binam???

اینجا بچه نشسته...فردا بت میگم...

بهمن 25 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 23:23

دخترگلم سعی کن همیشه با مشکلات بجنگی وراه حلی براشون پیداکنی نه اینکه زودخسته بشی واعصبانی تلاش کن تلاش تو میتونی

وااااای بابایی...خوب خسته شدم دیگه...این کامپیوترمونم که نه من حوصلم میاد درستش کنم نه خودت میبریش...
ولی من تلاش خودمو میکنم...الان روحیه گرفتم...من میتونم...
بوووووووووووووووووووووووووس

مهدیس 26 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 00:31 http://manodoostam.blogsky.com

واااااااااای بابا گلی ...
هم اکنون نیازمند یاری کامپیوتری تان هستیم :دی
امضا:مهدیس به نمایندگی از گلی و پرنی و دوستان در ارتباط با ما ...

شی شده؟؟؟؟؟

زهراااااااااا 6 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 13:53 http://www.deltng0000.blogfa.com

سلام
.
.
دیگه دیوونه شدم اخه چرانمیشه تووبلاگای بلاگفانظرگذاشت
اون صفحه ای که شماره هستش اصلاظاهرنمیشه اه
چیکارکنم؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد