.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

امان از این...

0.سلاااااام...خوبین؟


1.رسیدنم بخیر...امان از این گرما...میگن شماله و بارونش و هوای شرجی و مه آلودش ولی ما نه بارون دیدیم نه هوای مه آلود...مثل این که از این بعد باید بگیم:شمالم شمالای قدیم!!!والاااا...


2.یه دست به افتخار والیبالیستای عزیزمون چه بزرگسال چه نوجوون,گل کاشتن...چقدر حسرت خوردم که چرا به جای ایتالیا رفتیم شمال!اگه من و فامیلای شلوغ کارمون تو ورزشگاه بودیم شب اول حتی همون یه ست هم نمی باختن و شب دوم نیز...


3.من یه سوال برام پیش اومده...دوستان کارشناس اگه جوابشو می دونید خوشحال میشم منو راهنمایی کنید,اگر هم بلد نیستید راهنمایی کنید سوالمو به یه دوست کارشناس منتقل کنید...سوالم اینه که:انگیزه ی مسئولین تیم استقلال,از آوردن نیکبخت واحدی که همواره باعث بدبختی تیم میشه چی بوده؟؟؟؟...دوست ندارم به تیم محبوبم برچسب اتهام بزنم اما چیزی به جز دلالی این وسط بوده؟؟؟من که شک دارم...


4.تا بعد,موفقتر از همیشه باشید

نظرات 4 + ارسال نظر
وحید تب سرد! 13 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 14:11

سر زدم...

فقط اومدی اعلام وجود کنی و بری؟؟؟ :))))) ممنون که اومدی :)

parni 13 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 19:16 http://haghighate-abi.blogfa.com

وااااییی چقد شلوغ کردیم واسه بازی هااااا..... دمشون گرممممم.. واقعاااا....د ش

اوووووف...چه کردیم!!!

Reyhaneh 14 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 17:15

akharaye baziye aval dige az esteres neshaste budam ru daste mobl !kheyli bahal bud ye emtiaz ma migereftiim yeki una!!!0
man nemidunam chi bayad begam,ma ham ye sar raftim shomal ,engar ta ma oamun gozashti darya mavaj shod ta vaghti ke mikhastim berim !!!!!!!!!0

ما 6 نفر بیشتر نبودیم واسه تشویق ولی تاثیر گذاریمون به اندازه ی جمعیت ورزشگاه آزادی بود :)))))

ویس 16 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 16:38 http://http:/lahzehayenab.blogsky.com

سلام .مدتی نبودم. دوباره اومدم.

سلااااااام.وااااای که چقدر خوشحال شدم...به قول خارجکیا:
welcome back....!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد