.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

امتحان

اولین امتحانو دادیم...این اولی که تا حدودی خراب شد(یک نمره غلط مسلم دارم دیگه حالا غلطای ریزو اینا به مصححان گرامی مربوط میشه) خدا بقیشو به خیر کنه!!!فقط یه چیزی,گناه ما دانش آموزای بدبخت چیه که باید این همه مطلب عین همو حفظ کنیم؟؟؟همه شون شبیه همن خوب...آدم نمی دونه کودوم کلمه ی کلیدیه!!!وقتییم که کلی مینویسی واسه همون چیزی که ننوشتی بارم گذاشتن!!!عجباااا...الان با چه روحیه ای حسابان بخونم من؟؟؟اه...اعصاب نیست دوستان,اعصاب نیست....

تا بعد,موفقتر از همیشه باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
Reyhaneh 30 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 12:52

asan ma bayad vase chi inhame matlabo ke bishtar az aksareshun(!!!) be dardemun nemikhorano hefz konim ke hala bekhad mese ham bashe ya na?!!!!!0

بیشتر از اکثرشون...!!!!

sahel 11 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 11:52

migi emtehan dg asan khandam migire....shaba...barnamehaaa....

من حالت تهوع میگیرم

سما 18 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 12:33

دیگه تموم شد (نه که خیلی خوب دادم همرو ذوق میکنم)

آخ من یکی که ر...دم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد