.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

گلی هوش سنج(1)...

سلام بچه ها جونم...خوبین تربچه ها؟؟؟

یاد خاله شادونه افتادم,خیییلی باحال بود,مثلا یه بچه ی فسقلی زنگ میزد بعد خاله شادونه ازش میپرسید:تو تربچه ی خاله ای یا کولوچه ی خاله؟بعد اون مینگوله خنگ میگفت:من آلوچتم...ینی استعداد بچه هامون در این حده...

حالا بگذریم...

گفته بودم که دیگه آپ نمیکنم ولی هر چی فک کردم دیدم نمیشه...این بچه های تشنه ی تکنولوژی گناه دارن هی میان اینجا با مطالب تکراری مواجه میشن...والاااااا...هدف ما جلب رضایت مشتریست...پرگل به چی معروفه؟به آپای خوبش(برگرفته از تبلیغ برنج روزبه...روزبه به چی معروفه؟به برنج خوبش...با همون ریتم بخونید لطفا...)

خوب...بریم سر اصل مطلب

این سوالارو بخون...جواب بده...بعد برو پایین جواب درستشو ببین...تقلب یخدی...هوشتونو بسنجین...آخرشم که چک کردین بگید چنتاش درست بوده چنتاش نادرست؟؟


1-فرض کنید راننده ی یک اتوبوس برقی هستید.در ایستگاه اول شش نفر وارد اتوبوس میشوند و در ایستگاه دوم سه نفر پیاده و پنج نفر سوار میشوند...راننده چند سال دارد؟


2-پنج کلاغ روی درختی نشسته اند,سه تای آنها در شرف پروازند.حال چه تعداد کلاغ روی درخت باقی میمانند؟


3-چه تعداد از هر نوع حیوان به داخل کشتی موسی برده شد؟


4-شیب یک طرف پشت بام شیروانی,شصت درجه و شیب طرف دیگر سی درجه می باشد.اردکی روی این بام تخم گذاشته است که تخمش در کمتر از دو ثانیه به زمین میرسد.تخم مرغ از کدام سمت پرتاب شده؟


5-هواپیمایی از سمت ایران به سمت ترکیه در حرکت است و در مرز دو کشور سقوط میکند.بازمانده ها را کجا دفن میکنند؟


6-فردی دو سکه به شما میدهد که مجموعش سی تومان است,اما نباید یکی از آنها بیست و پنج تومانی باشد.چه طور ممکن است؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

1-راننده هم سن خودته.چون تو جمله ی اول میگه:فرض کنید شما راننده اید...

2-همه ی کلاغ ها,چون سه تای آنها فقط در شرف پروازن و هنوز نپریده ان...

3-هیچ تعدادی.چون نوح بود که حیوونارو را به کشتی برد نه موسی.("چه تعداد" جلوی فکر کردنتون را گرفته)

4-سوال کلا اشتباهه,چون اردک که تخم مرغ نمیذاره فدات شم...

5-همگی جان سالم به در برده اند.("دفن کردن" فکرتونو منحرف کرد)

6-یه بیست و پنج تومنی و یک پنج تومنی.فقط یکیشون نباید بیست و پنج تومنی باشه.("یکی از آنها نباید" فریبتون داد...)


تا بعد,موفتر از همیشه باشید.

نظرات 9 + ارسال نظر
parni 26 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 01:23 http://haghighate-abi.blogfa.com

آخ گلییییییییییییی....فکر نمیکردم انقد باهوش باشمااااااااااا
4تاشو درست ج دادم...فقط 2 تا غلط داشتم!!!!!!
خیلیییییییییییی باحال بود بازم بزار....دوست داشتم!!!!

وقتی داشتی به سوالا جواب میدادی نمیدونی قیافت چه قد خنده دار شده بوووود...
الان خیلی خوشحالی نه...؟؟؟حتما اشتباهی شده که 4 تا رو درست ج دادی....
چون خیییییییلی خوشحالی بازم میذارم که به خودت امیدوار شی...

مهناز 26 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 01:42

من 3تاشو درست جواب دادم با هاتم قهرم

واااااااااااااای...اینکارو با من نکن مهی جونی...
دلت میااااااد؟؟؟؟
آفرین باهوش خودم...

sahel 26 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 03:25

yani yaaaaaaaaaaaaaa
to khejalat nemikeshi saat 3 mano bezor mikeshoni inja ke posteto bekhunam!!!in ke qadimi bod!!
vali eshkal nadare koli hal kardam raftam nazarate poste qablito khundam,vaaaay man cheqad dadito(be cheshme pedari) dos daram akheyyyyyyyyyy
vay delam ba3 dadiye khodam tangid
sheytone mige pasham beram dadimo bidar konam ye booose gondash konamaaaa
astaqferolaaaaaaaaa

خجالت نداره که...میخواستم بهت ثابت کنم که تو از من خنگول تری...
ددی هم تو رو دوس داره...به چشم فرزندی...
تو که هر روز خدا دلت واسه ددیت تنگ میشه...از طرف من به ددیت سلام برسون...

z.b 26 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 12:15

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
pargol hoseleye emtahan bazio nadaramaaaaaa
taze az tu in mozakhrafat emtahan umadim birun
un vaght to in solaie sakhto az ma emtahan migiri taze taghalobam bemun midi bad tasze ma hich
kodumam dors javab nemdim
mage nemidunesty hameye ma joze estedadaye derakhshanim.................................................
akhe chera in karoro mikoni............................???????????????????

من عرذ میخوام...ولی چون میدونستم تو جو امتحانید گفتم بذار تا داغه بچسبونم(خمیرومیگم...)
به طور کلی حد هوش که از نرمال بگذره مشکل ساز میشه و از اونجایی که همه ی ماها از حد نرمال خییییییییییییلی فراتریم با این سوالات پیش پا افتاده دچار مشکل میشیم...

کیمی 26 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 23:07

وااااااااااای چه جالب بودن!!
من 3 تاشونو درست جواب دادم!

جالبی از خودته کیمیا خانووووم...چه عجب از این طرفااااا؟؟
از تو که کلا قطع امید کرده بودیم همگی...با اون نمره هایی که میگرفتی...همین که سه تاشو جواب دادی کلیه...

مهدیس 27 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 03:01 http://manodoostam.blogsky.com

۱.تنها چیزی که نخوندم همون تیکه بود ... هه ...
۲.اینو درس ج دادم ... تیک
۳.اینم بقیشو ندیدم اگرم میدیدم فکنم بش توجه نمیکردم :دی ..
۴.جونه من تخم نمیذاره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من نیمی دونستم ... ااااااااااااااااااه کلی جواب فلسفی دادم ...
۵."بازمانده" باز مانده ... اینم تیک
۶.اینم تیک ...

باریک آجی جونی...کلا هنوز میشه بهت امیدوار بووووووود...

محدثه 27 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 14:57

وااااااااااااااااااااای ...من چقدر باهوشمممممممم
فقط اردکرو نفهمیدم ..ههههههههه ..چون عموما همه میگفتن خروس
..بعدش ..اردک تخم نمیزاره؟زایمانش طبیعیه یا سزارین؟...بیچارهههههههه
ههههههههههههههههههههه

دیگه جینگولیا همینن دیگه...عشقم به جمله دقت نکردی دیگه؛اردک تخم میذاره ولی تخم اردک نه تخم مرغ!خروسم که کلا بحثش جداس...‏!‏

R 6 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 12:36

enghad keshtiye moosa baram gheyre addi bud ke natunestam bekhunamesh

خوب ینی شی الان؟؟؟؟شی شده...؟؟؟انقد غیر عادی بود که داغونت کرد؟؟؟؟

هنگامه 14 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 15:27 http://hengameharjomand.blogsky.com/

خیلی جالب بود اولش فک کردم داری شوخی می کنی !اما سه تا جواب درست دادم تو همان لحظه اول هوش و میبینیراستی وبت خیلی جالبه حیفه با این همه استعداد ننویسی

این باهوش شدن از انرژی ایه که توی وبلاگ جینگولیا وجود داره فقط باید استعدادشو داشته باشی تا شکوفا بشه...
واقعا؟؟؟؟؟تو هم به استعداد من پی بردی؟؟؟خواهرمم همیشه از این استعداد من تعریف میکنه...دیگه چه میشه کرد...البته اینم بگم که خیلی مینویسم ولی همه نمیتونن بخونن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد