.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

فانوس من


پروردگارم!

"هلال" ماه را دیدم 

و دلم "قرص" تر شد به بودنت

امروز محتاج ترم به مهربانیت

و به پناهت


این روزها بیش از پیش برایت "بندگی" می کنم

اگر من فراموش کارم

,که بی شک هستم,

اما تو "خدایی" کن,

مانند همیشه...


کمی "د و ر" شده ام از تو

اما  "د ی ر" نشده است

برای رسیدن به تو هیچ زمانی دیر نیست!


تاریک و نامعلوم است

راه پیش روی من

تو فانوسی هستی

به دل نور و به ژرف بیداری...!!


پروردگارم!

موعد مهمانی ات فرا رسیده

صاحب خانه ی قلبم

مهمان نمی خواهی؟؟؟

نظرات 8 + ارسال نظر
وب مانی 19 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 00:54

سلامسلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

parni 19 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 03:23 http://haghighate-abi.blogfa.com

آخ جووووون ماه رمضون اومد دوباره....

آجی گلی مث همیشه عالی بود

ممنانم :)))

آزاده 19 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 10:31 http://tandis57.blogsky.com

آمد رمضان وهست دعا را اثری
دارد دل من شور ونوای دگری
ما بنده وعاصی و گنهگار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری
التماس دعا درشبهای رحمت الهی

نیازمند دعاتون هستم :)

ویس 19 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 13:29

سلام . خوبی؟ مبارک باشد طلوع ماه مبارک بر شما

سلام.ممنونم...شما خوبین؟
برای شما هم مبارک باشه...:)

sahel 20 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 12:13

pargol man ba inke na rooze nemigiram na namaz mikhunam vali dg inghad bi din o imun nistam ke eftar nakonam pas motmaen bash sare eftar basat doa mikonam to ham bokon...doa

آفرین دختر مومن :))) منم میکنم دعا :)))

تنهای تنها 20 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 14:02 http://www.fatima444.blogfa.com

╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬

♥☻♥مـــــــــــــنــــــــــتظــــــــرتــــــــــــــــــــم♥☻♥


           ♥  آپم         ♥

                   ♥                     ♥

             ♥آپم                   ♥

              ♥

           ♥                   ♥       ♥

                      ♥آپم

                             ♥      ♥

    ♥         ♥
آپم

     ♥

             ♥         ♥



             ♥                   ♥

آپم
  ♥             ♥

     ♥

           ♥           ♥آپم

                   ♥                     ♥
آپم
 ♥                     ♥

             ♥                   ♥

              ♥
♥             ♥آپم

     ♥

           ♥           ♥

                   ♥                     ♥

             ♥                 آپم  ♥

              ♥

           ♥                   ♥       ♥

                      ♥

                             ♥      ♥
آپم

    ♥         ♥

o_O

مهدیس 20 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 16:05 http://tasvire-roya.blogsky.com

گلییییییی...بیا ببین به چه فلاکتی دچارممم..
نه شکلک نه عکس و نه هیچیییی نمیتونم بذارمم تازه عصن نمیشه نوشت..
یه جا دیگه نوشتم کپی کردم بازم space آم به فنا رففف

ماه عسلروزبهاحسان

میفهممت!منم به این فلاکت دچار شدم قبلنا!مشکل از کامیته مهدیسی...واسه من ویروسی بود که به این فلاکت افتاده بودم!!
واااااای آره...روزبه 3> 3>

Reyhaneh 21 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 12:39

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد