.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

خوووووب...

0.خوووب...سلام


1.اوهووووع به بلاگ اسکای عزیز!!کلا تغییر و تحول تا این حد اساسی آخه!؟!؟! منم تغییرات اساسی دادم که دیگه کامل شه!قالب و آهنگ و...عاشق آهنگ وبلاگمم...واااااای


2.بالاخره امتحانامونم تموم شد!می خواستم بگم "آخیش راحت شدیم" یه لحظه سال دیگه رو تصور کردمروم نشد!!!


4.توی این امتحانا یه چیزو فهمیدم,که آدم باید قدر فرصتایی که داره رو بدونه و خودش به فکر خودش باشه!هیچکس به فکر موفقیت تو نیست,فقط خودتیو خودت...(من و خود من تا آخرش با همیم)


5.امسال سالی بود که میشد خودتو به بقیه ثابت کنی ولی من یکی که تو اثباتش کم آوردم!خیلی ناراحتم ولی ناامید نیستم,چون سال دیگه رو دارم!نتیجه ای که امسال میگیرم اصن حقم نیست امیدوارم سال دیگه حقمو بگیرم!


6.توصیه ی من به شما دوستان جینگولی!تو این کمتر از یه ماه فرصتی که برای استراحت دارید بتتتترکونید,فقط حواستون باشه خودتون نترکید


7.تا بعد,موفقتر از همیشه باشید (به جون خودم کاملا اتفاقی عدد 7 بهش افتاد,ای جانم)

تولد کاپیتان...


اولین باری که اسمش رو شنیدم و فهمیدم که یه بازیکنی هست که همه ی استقلالیا چه بخوان چه نخوان دوستش دارن 7 سال پیش بود...دقیقا زمانی که اول راهنمایی بودم!از همون روز من شدم یه استقلالیه هزار آتیشه و طرفدار سرسخت فرهاد مجیدی...


کاپیتان به قدری برام ارزش داری که تو این 7 سال با شادیات شاد شدم با ناراحتیات ناراحت شدم وقتی عصبانی می شدی غصه می خوردم  از هرکس که باهات بد بود متنفر می شدم وقتی از تیم جدا شدی اشک ریختم و.... و مهم تر از همه این که تو این 7 سال هر لحظه بهت افتخار کردم!!!


انقدر برام ارزش داشتی که همیشه به همه میگم مهم ترین اتفاقی که برای من تو 17 سال عمرم افتاده این بوده که یه بار تو رو از نزدیک دیدم!!همیشه با احساسات بچه گانم سعی می کردم هر چیزیمو به تو ربط بدم اما الان که عاقل تر شدم و بهتر می فهمم ,تازه درک می کنم تو برای من یه بازیکن فوق محبوبی یه اسطوره...اسطوره تولدت هزاران بار مبارک!!


*جنون بالاتر از اینکه یکی هست که هر جایی تو می بازی ببازه

*تو رو یک روز دیده که یه جایی ازت یک عمر اسطوره بسازه...


تا بعد,موفقتر از همیشه باشید