.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

لمس یک خاطره...

چه حس لطیفی دارد لمس آن لحظه

که مرور خاطره ای ذهنت را قلقلک می دهد

و از میان تمام تکرار ها و روزمرگی ها

لبانت را منحنی می کند و تو را به لبخندی وامی دارد

و به لحظه ای درنگ برای مرور ثانیه هایی

که روزی آرزوی تو بود و اکنون خاطره ایست

که به گوشه ای از ذهن مشوشت پناه برده

یا نفوذ کرده در تو

وبا خطی خوانا بر صفحه ی دلت جا خوش کرده...



و چه حس بدی دارد آن لحظه که مات و مبهوت

می اندیشی به این که

چه کارها می شد کرد و نکردی

و چه حرف ها که می شد گفت و نگفتی

تا امروز طعم شیرین این خاطره

به مزاج ذهنت خوش تر بیاید!



و چه قدر زیباست آن لحظه که قانع شوی

به تمام داشته ها و نداشته هایت از این خاطره

ودست لحظه ها را صمیمانه بفشاری

که به احترام تو و دلت این گونه رقم خوردند...


پ.ن:امروز 27 فروردینه,فک کنم دیگه کسی نیست که ندونه تو این روز واسه من چه اتفاقی افتاده,اگر در جریان نیستین میتونین به این لینک مراجعه کنید تا گزارش لحظه به لحظه ی این خاطره رو بخونید...یک سال گذشت!!!واااای خدا...

3 روز دیگه...

فقط 3 روز دیگر فرصت باقیست...وااااااااای خدای من

سال نو...

فضا پر است از لطافت

از ذوق از عشق

در این روزهای بهاری

بوی خدا بیش از پیش

به مشامم می رسد

وجود خدا را بیش از هر چیز دیگری

لمس می کنم

در هوایی که پر از اکسیژن خداست

برایت شاد و زلال بودن را آرزو دارم

تو نیز به یادم باش...

سال نو مبارک


سلاااااااام...خوبییییییین؟؟؟واااای اگه بدونید چه قدر دلم تنگ شده!!!نمی دونید که...!!!

من خدارو شکر خیییلی خوبم چون عید خیلی بهم خوش گذشت!!خیییییییییییلی

توجه کردی وقتی عزمتو جزم کردی که یه کاریو انجام بدی همه چیز که تا قبل از تصمیم تو همیشه ثابت بوده به طور کاملا خودجوش تغییر میکنه؟؟مثلا من هرسال عید کم کم چهار پنج روز بیکار به معنای واقعی کلمه بودم,بعد امسال که تصمیم گرفتم درس بخونم تو بگو دریغ از یک ساعت بیکاری!!!مهمونی,دید و بازدید,اینور و اونور,مسافرت,ایرانگردی و... پر مشغله ترین عید عمرم بود!!!


ولی ناراحت که نیستم هیچی خیلیم خوشحالم,چون واقعا بهم خوش گذشت...خدارو شکر!

حالا شما چی؟خوش گذشت؟دوستان سوم و کنکوری ها!گاج منتشر کرد...اوا ببخشید,اشتباه شد!میخواستم بگم شما دوستان سومی و کنکوری چی؟درس خوندین؟کلا همه لطفا بگین: 

"تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟"


تا بعد,موفقتر از همیشه باشید