.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

دریا...

 

سلام سلام...صدتا سلام...خوبین؟من که عاااااااالیم...با این آهنگ دریا مگه میشه بد بود؟؟؟والاااااا...

توصیه میکنم هر چه سریعتر به لینک زیر مراجعه و این آهنگ را دانلود کنید(حال کردی ادبیاتو؟؟)...عالیههه...

متنش هم گذاشتم توی صفحه های وبلاگ...

ترانه سرا:استاد عزیزم,روزبه بمانی-تنظیم:هومن نامداری-آهنگساز:علیرضا افکاری...

برای دانلود اینجا کلیک کنید... 

شمارش معکوسو شروع کنید...عاشقانه های عمو احسانم داره میاد... 

   

منبع:سایت رسمی اطلاع رسانی احسان خواجه امیری


تا بعد,موفقتر از همیشه باشید 

نظرات 10 + ارسال نظر
ساناز 24 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 22:27

سلام سلام صد تا سلام خوبیییییییییی دلم واستون خییییییییییلی تنگ شده بابا تو هم که ما رو کشتی با این فرهاد جونتو احسان جونتو با این روزبه جدیدت .دیگه بقیشونو یادم نمیاد مدرسه خوش میگذره با آقای مو کاشتتون خوش میگذره .یه یادی هم از ما بکنید بد نیست ما که شما رو خیلی دوست داریییییییم

سلااااااااااااااااااام عزیییییییییییییییزم...خوبی؟چه خبرا؟خوش میگذره؟همه خوبن؟مام خوبیم,بدک نیستیم...ای وااااااااااای ساناس...گفتی فرهاد دوباره گریم گرفت...هعععععععععییییییی...عمو احسان که ترکونده...اون احسانم دیگه از رده خارج شدهسپردمش به دوستم
اون آقای مو کاشته ام که ما رو گذاشته سرکار ولی مدرسه خیلی خوبه...کاملا برخلاف اون چیزی که تصور میکردم(البته هنوز به پای پارسال نمیرسه)...
فدای تو...مام شما رو خیییییییییییییییییلی دوس داریم خانوم پرستار...

sahel 26 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 18:07

eeeee?????madre3 kheyli khobe???!!!!bawsheee
darya sahel....bale dg pargol man nemiam kooooooooooooooooonsert to boro babam nazasht!

خوبه حالا گفتم به پارسال نمیرسه هاااااااا...بیا بخور منوووووووو...
ساحلی...حیف شد...ایشالا کنسرت بابی با هم میریم...

مهدیس 29 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 16:37 http://tasvire-roya.blogsky.com

سلام گلی بپر وبم آپم اووووووووووووف چه آپی ...
راستی دریارو بازم از اینجا دانلود کردم نصفه بود ... اصن از همه جا نصفس اهههههههههه اصاب ندارم ... میخوام کامل گوش کنم هی باید بیام نت وااااااااااااای .. مهدیسی ناراحته
راستی با این آهنگ منو دیوونه میکنه عزیییییییییییییییزمممممممممممم

سلام مهدیسی...
واااااااای...منم که یاهوم بالا نیمیاد وگرنه برات میفرستادم...عااااااااالیه...وااااااااااای عمویی جونم و استاد جونم...خداااااای من...
نبینم نارحن باشیاااا...باشه؟بخند...آفرین گوگولی...

مهدیس 30 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 15:11 http://tasvire-roya.blogsky.com

بله میدونم عااااااالیه گلم گوشیدمش
وااااااااااااااااااای عزیییییییییییزم

خوبه

...yeah

سما 2 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 20:39

میگم گلی یادته روز تولد یه ولی به من دادی

اوه اوه...آره الان که گفتی یادم اومد که یه قولی داده بودم...به زودیه زود انجامش میدم...

دختر خواهر شوهره مزگان 5 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 15:35

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
اجی دان کردم کلی حال کردم
مردم عمو دارن ما هم عمو داریم ...بهمون میگه ..............الله اکبر

سلام آجییییییییییییییییییی...خوبی؟؟؟
بوس بوس...
مگه میشه کسی با آهنگای عمو احسان من حال نکنه...؟؟؟نه واقعا میشه؟اصن داریم؟؟

دختر خواهر شوهره مزگان 6 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 19:36

وای اجی ..این اهنگه که رو وبته دوس دارممممممممممم

واااااای آجییییی...خودمم خیییییییییییییلی دوسش دارم...

هادی صمدپور 6 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 23:54 http://taranegah.blogfa.com

سلام پرگل خانوم
ممنون سر زدی
اهنگ وبلاگم از پویا سالکی خواننده جوونه و ترانه سراش نمیدونم یعنی خودش میگه از نازنین حسینی و خانوم اسدی هم ادعا داره این ترانه اونه که پویا بدون اجازه خونده
مرسی که ترانمو خوندی
و ممنون که نظر دادی
منتظر کارای بعدیمم باش و خوشحال میشم پای ترانه های بعدیمم ببینمت
اگه مایل به تبادل لینکم بودی خبرم کن
خوشحالم از ترانم خوشت اومده
وبلاگ خوبی داری و خوب مینویسی
با ارزوی بهترین ها برای تو
بای تا های

سلام آقا هادی...
چه ماجرای پیچیده ای...
خواهش میکنم...حتما سر میزنم...
لطف داری...
ممنون که سر زدین...
خدانگهدار

هادی صمدپور 7 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 12:37 http://taranegah.blogfa.com

سلام پر گل خانوم ترانه اهنگ وبلاگ از اقای حسین خیر ابادیه و اینو میتونید در اکادمی ترانه ببینید
اهنگ وب شما هم خوبه
تا درودی دیگر بدرود

سلام...
ممنون که جواب دادین...
عاااااااالیه...شهاب رمضان آهنگای احساسیش خیلی خوب از آب در میاد...البته همه آهنگاش خوبه...

دختر خواهر شوهره مزگان 7 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 20:57

اجی اپ کردم ..برو اگه وقت کردی ..ولی فحش خ بد ندی اجی به فیلتر بریم

رفتم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد