.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

آوار...



نامت زلزله ای را میماند...

با ریشتر بی نهایت...

وقتی می آید خاطره است که سرم آوار میشود...

کاش به فکر بازسازی این خرابه ها بودی...

میترسم دلم یخ ببندد...

تا زمستان چیزی نمانده...


پ.ن:

1-فرهاد واسه همیشه از فوتبال خداحافظی کرد...فکر نمیکردم این فاجعه انقدر زود اتفاق بیفته...همیشه با خودم فک میکردم اگه یه روز فرهاد خداحافظی کنه چی کار کنم...حتی تصورشو نمیکردم انقد مظلومانه کنار بره...البته تقصیر خودمونم هست,طرز رفتار با افراد بزرگ رو بلد نیستیم...تا حالا چنتا جشن خدافظی حداقل نیمه باشکوه (!) گرفتن واسه بازیکنامون...؟؟؟از اینا که بگذریم,دعای ما هوادارا همیشه پشت فرهاده و البته لعنتمونم پشت اونایی که حقش رو خوردن...میدونم نمیخونه ولی واسه خالی شدن خودم میگم:کاپیتان ازت ممنونم,بابت همه ی خاطره های خوب و بدی که ازت دارم,خاطره هایی که همیشه یه ابهامی پشتشون بوده و هست و شاید هم,خواهد بود...ممنون از اینکه باعث شدی با شناختنت یه حس متفاوت رو تجربه کنم...امیدوارم روزی برسه که افتخارات بزرگی رو برای باشگاه به ارمغان بیاری,مث همیشه...ولی این بار به عنوان سرمربی...خودتم میدونی که همه ی ما هوادارا از این اتفاق که خودت بهش گفتی "جدایی ناخواسته" کلی غصه خوردیم ولی اینو بدون که دعای ما هم "ناخواسته" دنبالته...

قراره با جدایی قصمون سر شه...قراره چشم من خیس و دلم از غصه پرپر شه

خوشبختیت آرزومه حتی با من نباشی...حتی از خاطره هامون جدا شی...

*عکس یادگاریش روی این میزه...این عکس برام خاطره انگیزه

*شاید نمیدونه عاشقم کرده,ای کاش یه بار دیگه برگرده...

2-متن اولم دل نوشتست...وصف حال خودمه...


تا بعد,موفقتر از همیشه باشید


نظرات 16 + ارسال نظر
هنگامه 10 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 14:19 http://hengameharjomand.blogsky.com/

او به تو خندیده
تا که با خنده تو پاسخ عشق تورا خالصانه بدهد
چون نمی خواست به خاطر بسپارد گریه تلخ تو را...
بغض چشمان تو لیک لرزه انداخت به دستان او

چه قد قشنگ بود....خدای من...
میدونی شاعرش کیه؟؟؟

سما 10 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 16:35

اخی گریه نکنیا
فرهاد نرفته لکه به مانزدیک تر شده اون تو دل هوادارای اس اسه

این جمله ی ادبی رو خودت گفتی سما؟؟؟؟

هنگامه 10 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 20:40 http://hengameharjomand.blogsky.com/

فروغ فرخزاد البته من دست کاریش کردم برای شما

مرسی عزیزم...خییییییییییلی قشنگ بود....

مهناز 10 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 22:46 http://www.mahnaztavassoli.blogfa.com

به نام خداوند تنها و پاک
سلام گلی ...
خیلی ناراحتم ... صفحه ی فیسمو باز کردم ... اولین خبر که دیدم رفتنش بود ...
برای همیشه رفت .. یعنی نهایت سوختن بود ..... درست زمانی رفت که امیدوار بودیم که نیم فصل برمیگرده ... حداقل تلاشی ام برای برگردوندنش نکردن ...
اصلا ازخداشون بود بره ....
گلی...
خیلی ناراحتم ...... خیلی ........

سلام مهی جونم...
مهی دیدی؟؟؟مهی...به خدا انقد نارحتم که نمیدونی...
امیدوار بودم نیم فصل بیاد...قهرمان میشدیمو بعد با خدافظی...به دلم موند که فرهاد جام قهرمانی اس اسو با دستای خودش بالا ببره
خداااااااااااااا...

z.b 10 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 23:31

نمی تونم بگم نارحت نباش ولی چه میشه کرد .......
خوبا زود میرن..........................
این رسمه..............

چه رسم عجبیه واقعا...

فرناز ۷ 10 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 23:44

حالا که دیگه داری میری
حرفی واسه گفتن نداری
کاشکی حواست پرت باشه
کاشکی دلت رو جا بذاری
من دیگه هیچ کس نمی خوام
بعد از تو هیچ حسی قشنگ نیست
باید به تو ثابت شه عشقم
من مطمئنم بر میگردی....
خدا لعنت کنه اونایی رو که باعث شدن کاپیتانمون نا خواسته جدا شه و دل ما هزار تیکه شه....

ایشالا...ایشالا دل خودشون تیکه تیکه شه...

فرهاد 11 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 10:43 http://eshghebistoon.blogsky.com

سلام گلی مطلبات خیلی خوبه دختر موفقر باشی ...................

سلام فرهاد جان...نظر لطفته...مرسی که سر میزنی...

parni 11 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 11:46 http://haghighate-abi.bogfa.com

آجی جونم چقد قشنگ نوشتی...کاش فرهادمیخوند این نوشترو...اشک تو چشام جمع شدباور کن...

ای کااااااااااش...ههههههعی...فرهادی...آجی...فرهاد میخوام...
باور میکنم...

سما 11 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 16:26

قشنگ بود
منم حس ادبیات دارم به رو نمیارم

مرسی...
ماشالا همه ی جینگولیا یه پا استاد ادبیاتن...

[ بدون نام ] 11 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 16:28

درضمن اهنگ وبت خیلی قشنگه خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلییییییییییییییی

وااااااااااای سما...متنشو حال میکنی؟؟؟خیییییییلی قشنگه...
اگه بدونی عکساتو بغل کردم
اگه بدونی من دارم می میرم چی؟؟؟

mahdis 11 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 23:41 http://tasvire-roya.blogsky.com

vaaaaaaaaay goli un shab daqun shodm ...
vaqti dashtm s mizadm barat dastam milarzidn ... halm kheili bad bud taze fekardm mi2ni ...
nmikhastm injuri bet begm ...
halm badtr shod vqti halt bad shod

وااااااااااااااای مهدیسی...
به خدا انقد نگران شدم...گفتم شاید اتفاقی واسه تو افتاده باشه دور از جونت...نمیدونستم یه فاجعههههههه واسه خودم رخ داده...
هعععععععععععی فرهادیییییییی...
اون شب میخواستیم بریم عروسی...اگه نرفته بودیم الان غمباد گرفته بودم به خدا...والاااااا...

هنگامه 12 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 11:12 http://hengameharjomand.blogsky.com/

گاهی وقتا زندگی حواسش و جمع می کنه تا ببیند تو،چه چیزی رو دوست داری تا همونو ازت بگیره

هییییییییی زندگی...
زندگی آی زندگی...خسته ام خسته ام
میون زندون غم دست و پا بسته ام...
(حالم در این حد خراب نیستاااااااا...فقط چون صحبت زندگی بود واسه خالی نبودن عریضه این آهنگو گفتم...)

دختر خواهر شوهره مزگان 12 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 16:26

سلام اجی فدات شم
بوس بوس
نباشم اشگاتو ببینم نفس
غمت نباشه
فرد ا میری تولد ایا ؟شاید یام ببینمتون
دلم برات انقدر ریز شده به چشم نمیاد ...چد مولوکول .....تو جه کن ...مولوکول ..مولکول نه ها

یعنی خیلی کوچیک

سلام دختر خواهر شوهر مژگان عزییییییییییییزم...دایی چه طوره؟؟
ااااااااااااااااااای خدااااااااااااااا...دلم خیییییییییییییییییییلی تنگیده واست...یا به قول ساحل باست...خییییلی ها...اصن یه وضعی که نمیتونی درک کنی...
وااااااااااااااااای آجی...دیدی؟دیدی فرهاد رفت...؟؟؟اااااااااای خدااااااا...
من میام تولد تو رو خدا توام بیا...یه ساعتم بیای ببینمت بسه...لااقل بیا تا یه ذره این دلتنگی برطرف شه...

سما 13 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 13:31

منم میام تفلد

هوراااااااااااااااا...

هنگامه 14 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 02:35 http://hengameharjomand.blogsky.com/

از اینم خراب تره جوونی حالیت نیست بزرگ شدی میفهمی..

واااااااااااا...خدا نکنه...من به هیچ قیمتی شادی رو به غم نمیبخشم....

هنگامه 15 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 10:36 http://hengameharjomand.blogsky.com/

خدا نکنه ..همیشه شاد باشی ..
گفتم حواست جمع باشه

فدای تو...
جمه جمه...حواسمو میگم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد