.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

سالروز وارث طبیعت سبز واژه...


صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه ی آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف در متن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است

و تنهایی من شبیخون حجم تو را پیش بینی نمی کرد

و خاصیت عشق این است

کسی نیست

بیا زندگی را بدزدیم , آن وقت

 میان دو دیدار قسمت کنیم

بیا با هم از حالت سنگ چیزی بفهمیم

بیا زودتر چیز ها را ببینیم

ببین,عقربک های فواره در صفحه ی ساعت حوض

زمان را به گردی بدل می کنند

بیا آب شو مثل یک واژه دزر سطر خاموشی ام

بیا ذوب کن در کف دست من جرم نورانی عشق را...


سلام به همه ی دوستان...

15 مهر...

سالروز تولد عارف آب و زمین و درخت و وارث طبیعت سبز واژه...

روحش شاد و یادش گرامی باد...


تا بعد,موفقتر از همیشه باشید

نظرات 10 + ارسال نظر
ads 15 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 02:28 http://securityadviser.ir

کتاب در جستجوی امنیت منتشر شد

فاطمه 15 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 02:30 http://deleman43.blogsky.com/

خدا رحمتشون کنه
اونم مثل من 15 مهر روز تولدشه

تولدت مبارک عزیزم...
روحش شاد...

هنگامه 15 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 10:37 http://hengameharjomand.blogsky.com/

عاشق همیشه محکوم به تنهاییه

هعععععععععـــــــــــی...

سما 16 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 17:22

تفلده عید شما مبارک تفلده عید شما مبارک
گلی میخوان ببرنمون شلمچه

ای واااااااااااااااااای...پارسال...یادش به خیر...یکی از بهترین سفرای عمرم بود...کاش دوباره اون لحظات تکرار میشد...هعـــــــــــــی...

sahel 19 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 17:08

tavalodesh mobarak!!!!
shalamcheeeeeeeeeeeee

چشاتو در میارم اگه بدون من بریاااااااااااااا...حالا دیگه با خودت...

دختر خواهر شوهره مزگان 19 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 22:25

اووووووووووووووووووووف
گوگوشیییییییییییییییییییی.ایول اجی
دلم برات تنگید خوشگله
شلمچه نرفتم . چون حال گیری میشد
مگه بی شما میشه ؟
اد م غمش میشه
ولی
سما میرهههههههههههههه

منم همین طور آجی...
فدای تو رفیق با مرام

sahel 21 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 14:12

kami dare mire 17 roz[:S001:]

آخیییییییییییییییو...کامی جدیدنا خیلی مودب شده هااااااااا...

sahar.fj 22 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 23:23

salam aziiiiiiizam.
sohrab.....esmesh ke miad yade to mioftam.
seda kon mara sedaye to khub ast
sedaye to .....
man koli ba in chand mesra khatere daram...
merc

سلام سحری جونم...خوبی؟از این طرفا؟؟؟
منم همیشه یاد تو و ریحانه میفتم...یادته؟اون شعرمونو؟ریحانه سپهری همسر سهراب...عزییییییییزم...یادش بخیر
خواهش میکنم عشقم...بازم بیا اینوری...بووووووووووس...

sahel 23 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 00:02

moadab bod to nemifahmidi,akhey pargol yadete kamyar labasho che shelki karde bod?man ke hishvaqt yadam nemire.[:S017:]

بله...بله...فقط تو میفهمی...
واااااااااااای...یادش به خیر...خودم وقتی یادم میفته که چی کار کردو من چی گفتم از خنده میمیرم...

هادی صمدپور 6 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 23:57 http://taranegah.blogfa.com

سلام
دوسش داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد