.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

پاییز من...

سلام...همین...



باز پاییز است...

اندکی از مهر پیداست...


جهان درگیر حسی مبهم است...

و می پنداری به طبیعت نزدیک تری...


هم خودت هم حست...

حس تنهایی را می گویم...


همان که دنیایت را تنها نمی گذارد...

استوار ایستاده تا سقوط آخرین برگ درخت زندگی ات را تماشا کند...


و در این روزهای زرد هم چنان ایستادگی اش را به رخ برگ های رقصان پاییزی بکشد...

با این حال مهرت قشنگ,پاییزت زیبا...


پ.ن:

1-تو پست قبلی جواب نظرات رو ندادم چون خیلی دیر تاییدشون کردم...ببخشید

2-این یک متن حسی بود که از خودم گفتم.هم شبیه حال و هوای این روزای منه هم شما ولی می دونم که میدونید و بدونید که منم میدونم ماها از اون آدمای افسرده و منزوی نیستیم که حالمون در این حد افتضاح باشه...برای خالی نبودن عریضه گفتم  پس نگران نباشید...


توصیه ی پاییزی:

موقع خریدن لباس های پاییزی دقت کنید

لباس هایی بخرید با جیب هایی به اندازه ی دو دست

شاید همین پاییز عاشق شدید...

(البته این توصیه واسه دوستان 18+ بود...جینگولیا و دوستانی که هنوز سنشون قانونی نشده لباس بدون جیبم گرفتن اشکالی نداره به درس و مدرسشون برسن خیلی بهتره)



نظرات 22 + ارسال نظر
محدثه 2 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 18:29



رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محد دیگه تنها باشو بسوووووووووووز
گلی دیگه نمیاد
چوون که نمره بد نمیخواد
باز جو گرفت شعر گفتمممممممم
اجی چرا رفتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو . دو قلو ها ..راضیه .پریسا
خ بدینننننننننننننننننننن

محد جونیم...
جات خیییییییییییلی خالیه...اصن جای همتون خیلی خالیه...چون یه عالمه صندلی اضافه داریم تو کلاسموناینا نشون دهنده ی اینه که جای شماس دیگه...
ناراحن نباش...سال دیگه همتون باید بیاید پیش ما...فمیدی؟؟؟؟

مهدیس 2 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 20:00 http://tasvire-roya.blogsky.com

بله بله درس میگی اصن دانش آموز رشته ریاضی رو چه به لباس جیب دار؟؟؟؟؟
نمیدونی با چاقو افتاده بودم به جون جیب مانتو مدرسم :دی ...
دلم تنگتونه ... ولی این دلتنگی من هیچیو درس نمیکنه که هیچ بدترم میکنه داغون ترم میشم ...
پس از الآن به بعد من همون مهدیس همیشگی ام ... فقط با این فرق که یه جایی تو قلبش دلتنگیاشو قایم کرده تا کسی نیبه و وقتش برسه ...
دوستون دارمـــــــــــــ زیـــــــــــــاد ...
سر کلاسای حسابان حتما یادم کنین ...
جامو حسابی خالی کنین تا سال دیگه خودم بیام پرش کنم ...

اصن بچه های ریاضی تو این فازا نیستن که...استغفرالله...
مهدیسی...منم...
حال تو بدتر از حال من نیست...
نیازی به خالی کردن جاتون نیست...برو جواب کامنت محدو بخون...

مهدیس 2 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 20:01 http://tasvire-roya.blogsky.com

راستی انقدمحو نوشتن شده بودم اصن یادم رف بگم وااااااااااااااااااااااای قالبو ... :دی
ایــــــــــــــ دلـــــــــــــــ

اون دخمله منم...آخه من عاشق پاییزم...
بابی هم که دیگه....

هنگامه 3 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 02:20 http://hengameharjomand.blogsky.com/

جنگولیاکه هیچی منگولیا چکار کنن

دیگه اون به عهده ی خودشونه...من فقط از پس جینگولیا بر میام...

سما 3 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 16:34

سلام گلی جونم خوبی
مدرسه جدیدم مبارک
تو مهرنامی همه چی خوبه فط جای توخالیه

سلام عزیزم...
قربون تو...
فدای تو...تو آتیه هم جای همتون خالیه...
(توجه نمودی از اون اول دارم قربون صدقت میرم...؟؟؟)

مهدیس 3 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 20:37 http://tasvire-roya.blogsky.com

هـــــــــــــــــــــــه راس میگی خیییییلییییییی باحاله ..
منم پاییزو دوس درم به دو دلیل
بارون میاد دوس دارم
تولد احسانه ...
حالا تو و گیسوو ام هستین این وسطا ... ایششششششششش ... ههههههه ... محدم که ولش کن اصن ...

آهای بارون پاییزی
کی گفته تو غم انگیزی
تو داری خاطراتم رو
تو ذهن کوچه میریزی
لطف داری...خیییییییییییییییلی زیااااااد...دارم برات

Reyhaneh 3 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 20:41

پرگل، دلم خیلی برات تنگیده! جاتم خیلی خالیه ( البته نه جای پارسالت چون الان کلاس پارسالمون مال تجروبیاس و لابد یکی دیگه اونجا می شینه!!!!!)

مرسی عزیزم...میدونم که جام خالیه...یه گل بذاری سر جام حله...

سما 3 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 21:34

از بس عزیزم
از بس مهربونم
تونمیدونی پیش بچه ها نبودم چیکار میکردن همه قربون صدقم میرفتن
میدونی نه که هم خوشگلم هم مهربون هم خوش مرام همه دوسم دارن
وای حالم بهم خورد
گلیخیلی جاتون خالیه خیلی
امروز بچه ها میزدن رو میز میگفتن هیچ کس مثل گلی نمیتونه بزنه هییییییی اصلا گریه میکنم

اینا که الان گفتی ینی شی...؟؟؟؟
آخییییییییییییییو...اکشال نداره...به زودی یه کنسرت میذارم همتون بیاید...

[ بدون نام ] 3 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 22:03

گلی جونم پت جدید گذاشتم تو وبلاگ محد برو بخون بیشتر هدفمم تویی

خوندم عشقم...هدفتم کاملا مشخص بود که منم

مهناز 3 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 22:16 http://www.mahnaztavassoli.blogfa.com

به نام خداوند تنها و پاک
به به ... سلام گلی جونم ... الهی بگردم منم خیلی دلم برات تنگه ... هم تو و هم پزی .... حتما یه برنامه میریزیم .... گلی درسته دوستات دلتنگتن اما خوب کاری کردی از اون مهرنامیه ... اومدی بیرون ... متنفرم از مهرنامی ... افسرده های ریا کار...ایشالله دوستاتم زوده زود بیان پیش تو ...

وااااای...مهی....خوبی؟
اون که آره...ولی خدایی خیلی بهمون خوش میگذشت...
خودم دونه دونه میارمشون اینجا واسه سال بعد...

کیمی 3 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 22:58

سلام گلی جونم...
دلم خیلی براتون تنگیده ، برای تو ، راضیه ، دوقلوها و پریسا!
جاتون خیلی خالیه

سلام عزییییزم...
دل ما هم خیییییییییلی برایتان تنگول نموده...اتفاقا جای خالیتونم خیلی ضایع مشخصه...چون یه عالمه صندلی خالی داریم

z.b 4 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 14:21

سلام گلی جونم.بعد از مدتی اندک بلاخره برگشتم...
خوشحالم چون دوباره کلاسام شروع شده و با دوستام کلی میخندیم به خاطر همین باییز قشنگ تر شده باییز قشنگه چون از همه مهمتر ما *توش به دنیا امدیم*
ولی نمیدونم چرا ی کم هواش دلگیره و اگه سرت گرم نباشه حسابی جای گریه داره.........
دوست دارم امیدوارم باییزت خیلی قشنگ باشه.......

سلام عزیزم...خوش اومدی...
خوش باشی عزییییییییزم...
اون که بله...ما که ترکوندیم...طی یک اقدام کاملا خودجوش بیش از نیمی از فامیل تو پاییز اونم تو آذر ماه به دنیا اومدن...هماهنگیو حال میکنی؟؟؟
پاییز غم انگیز نیست,ما غمگینیم...
منم همین طور...
تو هم همین طور...

sahel 5 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 16:09

ba in tike akhar ke rajebe jibe bod kheyli hal kardam!!
laaaaaaaaanaaaaaaaaaaaat be esi........

فقط همون یه تیکه...؟؟؟؟کلی به مخ نازنینم فشار آوردم یه خروار کلمه تراوش کرده بعد تو فقط با تیکه آخرش حال کردی؟؟؟
ساااااااااااحل...نگو اینجوری...

مهناز 6 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 23:37 http://www.mahnaztavassoli.blogfa.com

به نام خداوند تنها و پاک
نقاره ها ز اوج مناره وزیده اند
مردم صدای آمدنت را شنیده اند
زیباتر از همیشه شده آستان تو
آقا! چقدر ریسه برایت کشیده اند
ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت, آقا امام رضا (علیه السلام) مبارکباد.
عیدت مبارک گلی... :*

عید توام مبارک عزیزم...
عاشقتم امام رضا...وااااااااای...دلم مشهد میخواد...

هنگامه 7 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 02:02 http://hengameharjomand.blogsky.com/

تولد امام رضا را به شما هم تبریک میگم

قربان شما...منم به شما تبریک میگم...

فرهاد 8 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 09:11 http://eshghebistoon.blogsky.com

سلام پر گل وبه قشنگ و عالی داری من لینکت کردم منتظره خبره لینکه شما هم هستم موفق باشید
http://eshghebistoon.blogsky.com

سلام آقا فرهاد...
ممنونم...من همین الان لینکتون میکنم...
شما هم موفقتر از همیشه باشید...

هنگامه 8 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 23:26 http://hengameharjomand.blogsky.com/

پاییز قصل برگ ریزان ،بازی رنگها،فصل بهار عاشق هاست

بله بله...کاملا حق با شماست دوست عزیز...

Reyhaneh 9 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 22:45

پرگل شی چی شد؟چرا آقاتون خدافظی کرد؟!!!!

سما 10 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 16:33

ذقیقا زدی به هدف فق مقصود تو بودی
این فرهاد فرهاد خودمونه

طبق معمول همیشه زدم به هدف...
ای کاش خودش بود...من دلم فرهاد میخواااااااااااااااد.......

parni 11 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 11:52 http://haghighate-abi.bogfa.com

عاشق نوشته هاتم گلی...عالی بووووووود

نوشته هامم عاشقتن پری...

سما 11 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 16:27

ما پشت همیم پشت فرهادو تمام استقلالیا

فدای تو...

هادی صمدپور 7 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 00:12 http://taranegah.blogfa.com

سلام
پاییزتون گرم الهی

سلام...
شما هم همین طور...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد