.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

تا اطلاع ثانوی...

آقا سلام و احوال پرسیو بی خیال...پیگیر اخبار که هستین؟؟؟؟اگه پیگیر باشین از حال و روز منم میتونید یه حدسایی بزنید...به قول زانیار:حس می کنم پاهام از زمین جدان...(البته من از خوشحالی)


نمی دونی چه خبره؟؟؟الان بت می گم...

یادمه یه بار یه پست گذاشتم گفتم چه قد بده تو اوج امیدواری نا امید شی و الان می خوام بگم چه قد خوبه که تو اوج نا امیدی امیدوار شی...آخ یک حالی می ده...


دقیقا روز 27آذر ماه (به عدد توجه کن) فرهاد عزیزم,همون کاپیتان محبوبمون دوباره افتخار داد و برگشت استقلال...هنوزم از دست قلعه خیلی شاکی ام ولی خوشحالم از اینکه خودش فهمید چه اشتباهی کرده و با این کارش سعی کرد یه جورایی خرابکاریاشو ماست مالی کنه...


دیگه برنامه هام فشرده بود از الان به بعد فوق فشرده میشه...یه مشغله به مشغله های قبلیم اضافه شد:دیدن کامل بازیای استقلال و پیگیری دقیق اخبار مربوطه...


خلاااااصه...گفتم که اگه این روزا زنگ زدید دیدید میگه "مشترک موردنظر در دسترس نیست" بدونید که گلی تا اطلاع ثانوی تو فضاست... در جریان باشید


دست خودمم نیست دلم گیره            با دیدن عکسش نفسم می ره...


طبق معمول همیشه:

فعلا,موفقتر از همیشه باشید



نظرات 7 + ارسال نظر
parni 28 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 22:17 http://haghighate-abi.bogfa.com

وااااااااااااااااااااااای گلیمون رفته فضا....
در جریان هستین که....
وای وای وای....
باز این فرهاد اومد و هوش و حواس و از سر تو برد!!!
ای خداااااا....
ولی 1دونه باشه فرهاد جوووووونت

هی بابا...هر کی ندونه تو که می دونی آجی
1دونست اونم واسه نمونست...

ابوعدنان 28 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 22:23 http://abooadnan.blogsky.com

سلام استقلالی
برزیلته !

سلام علیکم جناب ابوعدنان برزیلی...
نفتم تیم خوبیه...بعضی وقتا می پسندم بازیشونو...

Reyhaneh 29 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 16:31

félicitations !!!!!0
felicitaciones
.
.
.

هااااا؟؟؟شی شده ؟؟؟؟؟دیگه گفتم بلدم ولی نه در این حد

sahel 29 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 17:48

jan jan....

شیرازیا دس دس

جیک جیک 29 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 21:21

وای اجی اره در جریانم
بابام رد اخبار منم خیلی شیک و خسته میخواستم برم کار واجب ...سرو از کتاب در اوردم دیدم که داداش گلمون اقای فرهاد خان تو جعبه جادوییهگفتم هووووووووووف بابا این برگشت ؟
گفت اره ...گفتم اخ جون ..گفت وا ....گفتم اخه اجی گلیم الان داره تیک اف میکنه .ههههههههههه
تبریک عشقمممممممم


مرسی جیک جیک جووووونم...
الان حال من یه چیزی داغون تر از تیک آفه... اصن یه وضی...

مهدیس 30 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 14:37 http://tasvire-roya.blogsky.com


وااااااای منم تو اخبار یه چیزی دیدم تا دوروز بعد داشتم بهش میخندیدم .... یه سوتی بزرررررررررررگگگگگگگگگگ .....
هر کی ندونه من که خوب میدونم شی شدی

شی شده بوده تو اخبار؟؟؟
هعی وای من...مهدیسی...

مهناز 2 - دی‌ماه - 1391 ساعت 00:20

الان این دو تا چه مفهومیو میخوان به من منتقل کنن؟؟؟میشه بیشتر توضیح بدی؟؟؟ممنون میشم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد