.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

تولد سلطان عاشقانه ها...

 

  

این که بتونی احساسات عده ای رو با چند تا جمله ی ساده و گهگاهی موزون بیان کنی مث گفتنش آسون نیست... 

به قدری سخته که میشه اسمشو گذاشت یه نعمت از طرف خدا... 

اما می دونم و میدونید که خدا این نعمتو به روزبه بمانی عزیز عطا کرده... 

فردا(هفتم آذرماه) تولد روزبه عزیزه... 

با خودم گفتم نمیشه از کنار این روز به سادگی عبور کرد چون تولد کسیه که با حرفاش احساساتی رو تجربه کردم که شاید هیچ کس دیگه ای نمی تونست باعث شه به این تجربیات برسم... 

میدونم خیلی از ماها گاهی وقتا با اشعار روزبه آروم گرفتیم گهگاهی گریه کردیم و شاید خندیدیم در هر صورت برای بیشترمون با خاطراتی همراه بوده... 

بنابراین لازم دونستم که از این تریبون (به قول آرش) استفاده کنم و بگم: 

                            

                                  روزبه عزیزمون!تولدت خیلی مبارک...  

 

همیشه گفتم بازم میگم: 

                               

                            خدایا!به خاطر خلقت روزبه بمانی ازت ممنونیم...  

 

دوستان عزیز یه لطفی کنید وقتی نظر میذارید بهترین بیت شعر روزبه- از نظر خودتون - رو بذارید تا همگی فیض ببریم...اگه "بیت" کفایت نمیکنه میتونید بهترین "ابیات" رو بنویسید..ممنونم...


تا بعد؛موفقتر از همیشه باشید...

نظرات 9 + ارسال نظر
sidan 7 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 09:37 http://sidanbux.blogsky.com

افزایش آمار سایت با تبادل لینک
لینک سایت خود را در لینک باکس سیدان به صورت رایگان ثبت کنید تا در سایت های لینک شده به نمایش در بیاید

آدرس سایت:
sidanbux.blogsky.com

rihana 7 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 12:53 http://mah-o-setare.blogfa.com

pari juunam alie b webe manam sar bezan....rasti dlam barat tangulide

الان چی عالیه؟؟؟روزبه؟من؟شما؟ایشان؟کی؟اصن شی شده؟؟؟؟
باشه عزیزم...میام حتما...

Reyhaneh 7 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 19:16

تولدشون مبارک باشه ...!
راستی تولد خودتم پیشاپیش تبریک می گم چون یادم نیست چندم آذره (!!!!)

مرسی عزیزم...
همین که یادت بود تو چه ماه فرخنده ای به دنیا اومدم کفایت میکنه و ممنون...ولی جهت اطلاعات بیشتر:یازدهم آذر به دنیا اومدم...

دختر خواهر شوهره مزگان 8 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 00:06

تولد تولدش مبارک..............تا باشه تولد ادمای به این باحالی ..................
تولد تو هم مبارک عشقمممممممممممم..پیش پیش و زود زود و زود تر تر ....بوس و ماچ و موچ و.......

والا به قرآن...کیه که قدر بدونه...
مرسییییییییییییییییییییییی...بوووووووس...

Reyhaneh 8 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 17:38

خوشا به سعادتت که یازدهم به دنیا اومدی کلا اونایی که یازدهم هر ماه به دنیا اومدن گلن ، بلبلن ، .... ()

والا به قرآن...حالا تو یازدهم کودوم ماه به دنیا اومدی که انقد از یازدهیا تعریف میکنی؟؟؟(شرمنده یادم نیس...)

مهدیس 8 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 18:39 http://tasvire-roya.blogsky.com

لحظه
هرجای دنیایی دلم اونجاس
خوشبختی
حس میکنم تورو
سراب رد پای تو
شکنجه گر
ضربان
نشستم رو به روی تو
کجایی
نابرده رنج
........................

ماشالا یدونه دوتا نیستن که .....
گفتن اگه بخوام همرو بگم یه وب جدا باید را بندازی واسش
میدونی که ... منم و یه آقا روزبه که یدونه باشه

منم چون به یکی دوتا قانع نبودم نظر خودمو نگفتم...
روزبه که عشقه...واقعا یدونس اونم واسه نمونس...

Reyhaneh 9 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 11:34

اوا خواهر شرمنده واسه چی؟!!! من دقیقا یه ماه ازت کوچولو ترم!!!

خوب پس حواست باشه ها...من ازت بزرگترم...باید به حرفم گوش بدی...

sahel 9 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 22:15

harja cheraghi roshane az tarse tanha bodane ey tarse tanhaeiye man inja cheraghi roshane!!!

داریوش عزیـــــــــــــــــزم...

sahel 9 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 23:09

shekanjegaram ke eshghe mane
kolan karhaye moshtarake rozbeh va darush

رو به تو سجده می کنم دری به کعبه باز نیست
بس که طواف کردمت مرا به حج نیاز نیست
به هر طرف نظر کنم نماز من نماز نیست...

قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد
تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد
عذاب می کشم ولی عذاب من گناه نیست
وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست...

عاشق جفتشووووونم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد