.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

روحت شاد...

چه بی وقفه نگران بودم

از روبه رو شدن با یک برگ تقویم

از رویارویی با یک روز

با یک تاریخ آشنا

هراسی در دلم بود

هراسی در دلم هست

حس مبهمی که

عبور کردن از کنار روزها و شب ها

و رسیدن به این روز را

برایم سخت می کرد

هر چه قدر به یک آبان

و یک نیمه شب نزدیک تر می شدم

حسی تکراری

در خودآگاهم جان دوباره می گرفت

کاش می شد...

کاش می شد تقویم را وارونه ورق می زدم

و می رسیدم به یک سال قبل

به روزی که

حضورت را تا آن روز

در تاریخ ثبت کردی

کاش برمی گشتم به 14 آبان 90

به روزی که بودی

اما برای آخرین بار...

پدربزرگم!

در نبودت,یکسال گذشت

چرا و چگونه نمی دانم

فقط می دانم که گذشت....


بچه ها امروز سالگرد فوت پدربزرگمه,لطفا براش فاتحه بفرستین...

نظرات 11 + ارسال نظر
کیمی 15 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 15:35

خدا بیامرزتش.... روحش شاد
گلی متنش از خودته؟

مرسی عزیزم...خدا رفتگان تو رو هم بیامرزه...
آره کیمی...من هر چی میذارم اگه منبع و ماخذ ذکر نکنم ینی مال خودمه ولی اگه مال خودم نباشه کپی رایتو رعایت میکنم...

پوریا فرازی 15 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 16:10 http://rainy-sense.blogfa.com

دلواپسم اینکه بی تو جان بسپارم
ای کاش تو را به آسمان بسپارم
شور است نگاه جاده ها میترسم
از اینکه تو را به دستشان بسپارم

پرنیا 16 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 11:51 http://haghighate-abi.bogfa.com

آجی گلی...روح بابا بزرگمون شاد... چه روز سختی بود!!!!!
خدایاااااااا واسه هیچکس غم نیار...

کیمی 16 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 15:53

خیلی قشنگه عزیزم وقتی خوندم موهام سیخ شد!
بابابزرگ منم مریضه براش دعا کن

مرسی...چشات قشنگه...
آخییییییییو...خدا همه ی بابابزرگای دنیا که مریضنو شفا بده...

Reyhaneh 16 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 16:05

خدا رحمتش کنه .

sahel 16 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 19:49

hatman....khoda biamorzateshon!

دختر خواهر شوهره مزگان 16 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 21:45

خدابیامرزتش...

مرسی آجی...خدا پدربزرگ تو رو هم بیامرزه...

مهناز 19 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 16:59 http://www.mahnaztavassoli.blogfa.com

به نام خداوند تنها و پاک
سلام گلی خدا بیامرزدشون ....
دلم برات یه دنیا تنگ شده .....
درسا چطوره ؟؟؟؟ خوب پیش میره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام مهنازی جونم...مرسی عزیزم...خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه...
منم همین طور به خدا...ولی اصن وقت ندارم بیام ببینمت...خیر سرم باید میومدم عیادت...پرنیا هی میخواست بیاد گفتم بذار یه روز که منم باشم...هنوزم نیومدیم...بیبشید خانومی...
درسا هم خوبه...متوسط پیش میره...

جیک جیک 19 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 19:41

مرسی اجی .فدات شم

خواهش میکنم...

مهناز 19 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 23:27

به نام خداوند تنها و پاک
نه گلی جونم میدونم درسات خیلی سنگینه عزیزم. .. ازت توقع ندارم به خدا.....
میگم من مطمئنم تو عالی پیش میری ...
وای من عاشق این آهنگم .... هرچی گشتم کدشو پیدا نکردم اما لذت بردم اینجا ازش ....بینظیره .....

فدای تو...بالاخره باید میومدمو الان شرمنده ام...
خدا کنه...دعا کن واسم...
واااااااااااااااای خدا...عااااالیه مهنازی...عااااااالی
فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن
هر احساسیو غیر من تو جهان واسه چند لحظه فراموش کن...

rihana 24 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 00:08

الهی خدا رحمتش کنه عزیزم........بووووس
دلم برات تنگ شده ها..........

قربونت عزیییییییییییزم...
منم همین طور....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد