.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

عاشقانه ترین تولد دنیا...

سلام سلام...خوبین؟؟؟من عااااااااالیم...به دو دلیل,که هر دوتاش به عمو احسان خواجه امیری مربوطه:


1-امروز تولد عمو احسانمه,بهش از همینجا تبریک میگم:

احسان عزیز!ممنون از اینکه همیشه بودی تا با صدای تو خاطراتم -هر چند کوچیک- هیچ موقع از ذهنم پاک نشه اگرم گه گداری فراموششون میکنم با شنیدن صدات دوباره تک تک لحظه ها با همون احساس برام زنده شه...همیشه به اینکه از کوچولوییم تو رو دوس داشتم به خودم افتخار میکنم...استاد صدا!عموی خیالی خوبم!تولدت مبارک....


2-آلبوم عاشقانه ها منتشر شد,که بازم به عمو جونم و همه ی هواداراش تبریک میگم:

بعد از دو سال واقعا دیگه با کمبود مواجه شده بودم,مث همون وقتا که فرهاد بدنم کم میشه احساس میکردم عمو احسان بدنمم به زیر خط فقر رسیده...


در آخر باید بگم,هر کسی که این متنو میخونه مدیونه اگه آلبومو دانلود کنهنه به خاطر این که عمو احسانمه به خاطر اینکه گناه داره...بذار توضیح بدم برات:ببینید دوستان!هر خواننده ای که فقط شغلش خوانندگیه-مثل عمو احسان,بابک,محسن یگانه و... میاد سرمایه اشو که هم وقتشه هم پول میذاره پای یه آلبوم که من و تو بخریم و با پولش بتونه سرمایه اشو برگردونه...باور کن اونام زندگی دارن به خدااااا...اصلا شعار نمیدم,من خودم همه رو میخرم...پس لطفا دانلو نکنید...واسه خودتونم ارزش قائل باشید,وقتی یه نفر محترمانه ازتون درخواست میکنه به حرفش گوش کنید لطفاااا...


*یه عمره با خودم میگم خدا رو شکر خوشبخته

*خدا رو شکر خوشبختی چه قدر این گفتنش سخته


*تمام روز میخندم تمام شب یکی دیگه ام

*من از حالم به این مردم دروغای بدی میگم


متن آهنگارم میذارم تو برگه ها ولی امروز نه,ایشالا فردا...حتما بخونیدو نظرتونو راجبه ترانه ها بگید,البته نظر مخالف پذیرفته نیستاااااا...جرئت داری ساز مخالف با استادم بزن


نظرات 9 + ارسال نظر

.
شــــاید اگر کلیـــک کنیــــد پشیمـــان شوید و . . .
.
شــــاید هم اگر کلیـــک نکنیــــد پشیمـــان شویـد و . . .
.
هـر کاری فکـر می کنیـد بهتـــــر اسـت . . .
.
همــــــان کار را بکنیـــــــد.
.
بـد نیســت بـه اینجـــا هم ســر بزنیــــد
.
Www.HaminRooz.ir

مهدیس 8 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 16:34 http://tasvire-roya.blogsky.com

واااااااااااااااااای گلی بلاخرههه گرفتیییی ؟؟؟؟؟؟
من از دیروز دوهزار بار گوشیدمشششششش ....
هرموقع گوش دادیش بیا وبم یه سر بزن ...
می ارزه

دو هزار بار گوشیدی؟؟؟من از اون موقع که گرفتم نمیدونم چن بار گوش دادم...تو مدرسه هم سی دی رو بردم با بروبکس گوشیدیم...
واااااااااااااااای عمو جونم...

دختر خواهر شوهره مزگان 8 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 19:08

اجی امروز تنم خورد به ریحانه
از این رو اولش بگم راجع به اهتگا ...نه راجبه
هههههههههههههه
دوما سلام
سوما ..میگم چرا عموتو دوس دارما ..نگو ابانیه شنگولم

محد...میشه یه خوووووورده با حوصله تر بنویسی که من بفهمم چی میگی؟؟؟؟

دختر خواهر شوهره مزگان 8 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 23:08

ههههههههههههههههههههههه
گیجی خو
من که همرو درس نوشتم
زیر نویسش اینه..
من نمیدونستم چرا عمو احسات را می دوستاشتمی
الان فهمیدمی که ابادنی بودستیاندر استند؟

بی ادب...
آهتگا رو میشه واسم معنی کنی لطفا؟؟؟همینه که میگم با حوصله بنویس دیگه...
آخییییییییییییییییو...عمو جونم...ماهه ماااااااه...
هر گردی گردو نیس هر آبانی ای هم مث عمو احسان من نیست...

سما 9 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 15:51

وای گلی تو و مهدیس گیر دادینا
بابا وضع اقتصادی خرایه
کره ۵۰ گرمی هفته پیش ۵۰۰ بود الان شده ۱۰۰۰
ماست سونو که دیگه نگو
یکی پول نداشته باشه سی دی بخره نباید اهنگ گوش بده

خرابه که خرابه...
پول شارژتو نگه دار 300 تومن دیگه بذار روش بده آلبوم فیییییییییییضشو ببر...مدیونی اگه دانلود کنی...

shabgarde kooche 9 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 21:01 http://doosteshdaram.blogfa.com

سلام عزیز
وبه جالبی داری
با تبادل موافقی؟
منو با اسمه
دوستش دارم لینک کن
بهم بگوباچه اسمی لینکت کنم
بایـ

سلام دوست عزیز...
مرسی...
باشه خبر میدم...

جیک جیک 10 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 20:52

ای گیج ....برو عین ادب بخون ..میگم عینه ریحانه گیر دادم به طرز نوشتنت
اخه نوشتی راجبه ...اصلش ی چی دیگس...تازه
یعنی من بدم اره؟

آهان...فمیدم...
تو ماهییییییییییییییییییی عشق من...گنجشک خودم...بــــــــــــــوس...

مینا 11 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 15:21 http://forum.netqom.ir/index.php

وبه جالب داری . من هم از طرفداری پر و پا قرص احسانم . 10011 البومشو گوش کردم . حرف نداره . بی نظیره . یه دونست احسان ...
تمام اهنگاشو نوشتمو 8 ابان تو سایت و وبلاگم قرار دادم

آفرین بر تو مینای عزیز که در انتخابت هوشمندانه عمل کردی...آورین...
احسان فقط یه دونست اونم واسه نمونه ست...واقعاااااا میگماااا...عاااااااالیه...

sahel 11 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 22:33

saloooooooooooom
album fogholadas kheyliiiii herfeeiye be babam goftam boro orjinal bekhar gof mage ro ganj neshastam???
bad raf biron vali ba albume asheghane ha bargasht...
fek kon in album ba sedaye babak jooonam bod bad onvaght vaaaaaaaaaaay....vali albumesh foghe herfeeiye!!!

سلوووووم کپل...
آلبومه عمو احسانه منه دیگه...از این خواننده های الکی نیس که...
دم مستر لاهوتی گرم...حتما بگو خدمتشون که ارادت خاصی داریم به مستر...
فک کن یه درصد بابک جونت بتونه یه آلبوم مث عاشقانه ها بده بیرون...یه درصد...البته شاید تا ۶-۷ سال دیگه بشه این انتظارو ازش داشت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد