.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

آخرین پناه...

سلام دوستان...حال و احوالاتتون چه طوره؟؟؟امیدوارم که خوب باشید...

اگر هم نیستین بذار یه سوال بپرسم که حسابی روحیه بگیرید...اگه گفتین چند روز تا شروع مدرسه ها مونده...؟؟؟

من که امسال اصن خوشحال نیستم...به خاطر اینکه ساحل کپلیم دیگه پیشم نیست...

بگذریم...تا وضع بدتر نشده بریم سراغ پست جدید...

یه نکته ای رو هم بگم که من از فردا نیستم تا جمعه...داریم میریم شمال جای شما خالی...(الان ای کاش نزدیک تو بودم تو این راه مه آلود شمالی...با این آهنگ دارم دیوونه میشم پر از بغضم فقط جای تو خالی)...در ضمن چون دیگه وقت نمیکنم تا اول مهر سر بزنم اینم بگم که امسال دیگه وبگردی اضافه تعطیله,فقط آخر هفته ها میام سر میزنم و آپ میکنم...دیگه واقعا بریم...خیلی حرف زدم...



همیشه وقتی تنها و ناامید و ملول

تنت,روانت از دست این و آن خسته ست...


همیشه وقتی رخسار این جهان تاریک

همیشه وقتی درهای آسمان بسته ست


همیشه گوشه ی گرمی به نام دل با توست

که صادقانه تر از هر که با تو پیوسته ست


به دل پناه ببر,آخرین پناهت اوست

تو را چنان که تمنای توست دارد دوست...

                                                                                                     "فریدون مشیری"


تا بعد,موفتر از همیشه باشید...


نظرات 9 + ارسال نظر
montazer 27 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 20:01 http://montazer65.blogsky.com

سلام دوست خوبم.وبت خوبی داری
تبریک
راستی سفرتم خوش بگذره

سلام...ممنونم...
انشاالله تعالی...

گیسوووووووووووو 27 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 21:34

ببشید؟شما کی وبگردی اضافه کردی؟ ایش ... حاالا ببین خرخونی رو نمیکنییییییییی....ببین.. ولی الان اگه یسری چیزا جور بشه مث مسئله ی اومدن مهدیس و ساحل من دارم برای شروع ساحل تحصیلی لحظه شماری میکنم...تازه امروز مژیاروکه خییییییلی دلم براشون تنگیده بود دیدم

sahel 27 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 21:49

vaaay pargoli...dg nemikham man rajebesh harf bezanam mitarasam geryat begire!...
vali ye khabare khob babam goft sale dg hatman miri pishe pargol!
ishala behet ye alame khosh bezrare!
khodet midoni man cheghad delam basat tang mishe...pas man dg nemigam agaram nemidoni yavashaki badan azam bepors!
doooooooo

مهناز 28 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 00:49 http://www.mahnaztavassoli.blogfa.com

به نام خداوند تنها و پاک
سلام گلی جون ....
روزت مبارک عزیزم...
روز منحصر به فردمون مبارک ...
گلی من آپم ... دوست داشتی بیا ...

کیمی 28 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 22:56

چرا نیستی؟ مگه مدرستو عوض کردی؟

هنگامه 30 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 10:28 http://hengameharjomand.blogsky.com/

خوش بگذره، وای شمال من زمستونش و بیشتر دوست دارم خیلی باصفاست.

سما 30 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 16:13

وا ساحل کجاست تو دیگه تو مهرنامی نیست یا ساحل یا تغییر رشته دادید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه کلاس بدون تو وساحل خوش میگذره؟

سما 30 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 16:24

حالا منم گریم گرفت اینجوری که دستم اومد داری از مهرنامی میری
پرگل بدون خدافظی؟من دلم برات ی ذره شده؟خیلی دوست دارم اصلا باورم نمیشه اول مهر بدون تو تو مدزسه ایم تو فکرم اول مهرو همش با تو مییدیدم

مهدیس 1 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 16:32 http://tasvire-roya.blogsky.com

سلام گلی ...
آدرس وبم تغییر کرد عزیزم ...
لینکت یادت نره ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد