.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

بیا بریم تو,ببین چه خبره...

خانوما آقایون سلام...هیشکی نشینه ها...این وسطو باید پر کنیداااا...

به به...ببین کی اینجاست...خانوم پرستار خودمون...ساناز جونم...خوش اومدی عزیز دلم...

تولدت مباااااااارک...ایشالا هر چه قدر دوست داری عمر کنی و به همه ی آرزوهای خوبت برسی...

دوست داشتم امروز پیشتون بودیم که با هم تولد میگرفتیم ولی امان از این فاصله ها...بگذریم...

اشکال نداره ما نیستیم ولی خودتون تولد بگیرین جای ما رو هم خالی کنید...

اینم یه کیک مخصوص خانوم پرستار ساناس جون خودم...(منظورم همون ساناز جون خودمه,در تلفظ اشتباه میشه)...

سانی جونیم...تولدت خییییییییییییلی مبارکاون 18 رو هم پاک نکردم که بهت انگیزه بدم






نظرات 9 + ارسال نظر
گیسوووووووووووو 25 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 16:48

به به تفلدش مبارک....همون (تولدش مبارکه....) ..وااااااااااااای گلی آخیییییییییییییییییی.... یه اتفاقای خوفی داره میفته...

مرسی عزیزم...
تو که ما رو کشتی با این اتفاقای خوب...

behzad 25 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 17:02 http://shadmehr-music23.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری
بهترین ها را با ما تجربه کنید
http://shadmehr-music23.blogsky.com
ما هستیم تا شما بهترین ها را انتخاب و گوش کنید
مدیر وبلاگ : بهزاد
برای یک دفعه که شده با ما باشید
در انتظار نظر زیبای شما هستیم.

اوکی...

[ بدون نام ] 26 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 00:40

خیلییییی قشنگ بود عزیزم اشک درون چشمهایم جمع شد تا حالا کسی به این قشنگی به من تبیک نگفته بود .امیدوارم در تمامی لحظه های زندگیت موفق باشی وبه همه آرزوهای قشنگت برسی امیدوارم توی اون قلب مهربونت همیشه شادی وعشق بتپه بوس بوس

واااااااااااای...به افتخار خانوم پرستار...
بچه ها ساناز...ساناز بچه ها...
بچه ها مودب باشید یه خانوم پرستار با فهم و شعور اومده تو وبلاگمااا...کلی کلاس وبلاگمو بردی بالا ساناز جونم...
مرسی عزیزم...منم بهترین آرزوها رو واست دارم...

مهدیس 26 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 12:04 http://manodoostam.blogsky.com

تفلد تفلد تفلدت مبارک
یه عالمه آرزوی خوب واسه ساناس جونی ...
سلام من برگشتم ...

مرسی عزیییییییییزم...
واااااااااااااااای...مهدیسی...خوش اومدی...

مهناز 26 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 18:48

به نام خداوند تنها و پاک
سلام گلی ...
تولد ساناز خانوم گل مبارک ...
امیدوارم همیشه در پناه خدا سالم و آروم زندگی کنه

سلام عزییییزم...
ایشالا...

sahel 27 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 00:40

man nemidona sanaz kiye vali tavlodesh mbarak!
pARrgol har kari mikonam nemishe biam pishet!...
me3 inke ma vaghan darim joda mishim!....
magar inke khodesh be babam bezange!!!
vali asan bavaram nemishe avale mehr ke miram madre3 to nisti!....
doste jadid peyda nakoni!!!!ghol bede delet ham kheyli basam tang beshe!!mano yadet nare!!...

ساناز عمه جونمه...
خنگوووول خودمی...الان قیافتو تصور کردم جلو چشمام هم خندم گرفت هم گریه...
باشه...من که دلم کلییییییییییییییی باست تنگ میشه ولی ماشالا تو دلت نه این که بزرگه میترسم دیر به دیر باسم تنگ شه...شوخی کردم توام دلت باسه من تنگ شه هاااااااااا...دوست جدیدم پیدا نکن با همون آتنا برو و بیا...باشه؟؟؟

sahel 27 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 00:46

pargoli gholdediya!!!asan doste jadidam peyda kardi eshkal nadare,ama hamash az man basash begiya akhe injori ke bush miad fek nakonam sale dg ham biyam pishet!
behem zangam bezan...sms ham bede!
in ye jorayei me3 me3 harfaye akahr bod!
lanat be on madre3 aaaaaaaaaaaahhhhhhh
asan baba pargol madre3 sale avaleshe to koja mikhay beri???
aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh man dg ba esi harf nemizanm!....

وااااااااااا...خنگول ساناز عمه جونمه,دوست جدید کجا بوده؟؟
از این حرفا نزن بدم میاد...مسخره...امسال نشه سال دیگه...سال دیگه هم نشه مگه ما قراره دیگه با هم دوست جونی نباشیم؟؟؟
نارحت نباشیاااااااااااا...بووووس...

sahel 27 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 02:17

dooooooooooooooooo!!!!

Reyhaneh 27 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 18:05

پرگل، من الان تو شوکم!!! کجا می خوای بری؟

ریحانه...
میخوام مدرسه امو عوض کنم...امسال دیگه با هم نیستیم...
دلم برات تنگ میشه...به دل خودتم بگو سعی کنه واسم تنگ شه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد