.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

استثناء...

سلام دوستان...امیدوارم که حالتون مث من نباشه و خوب باشین...بریم سراغ پست جدید...



به دلم میگویم...


                      آن یوسفی که بازگشت به کنعان استثناء بود...


                                                                                   تو غمت را بخور...!!!

نظرات 13 + ارسال نظر
parni 23 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 22:41 http://haghighate-abi.bogfa.com

اخی گلیییییییییی خیلی قشنگ بود...ولی چشات دراد دور از جون که امروز انقد منو حرص دادییییییییییییییپرووووووووووووو

مبدونم که خییییییلی قشنگ بود...
تو دو سال منو حرص دادی صدام درنیومد یه امروز بهت فشار اومد?????عجبااااا...پرووووو هم خودتی...

Reyhaneh 23 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 23:11

آخی!!! ناراحت نباش،پایان شب سیه سپید است !!!!!
پرگل اگه تو جای من بودی چی کار می کردی ؟ من همون ریحانه ی پارسالیم، یعنی اونی که پارسال تو کلاست بود، یعنی اونی که میز جلوییت می شست......

سعی میکنم که نباشم...
آخه میدونی چیه؟نه این که اصن وبگردی بت نمیاد گفتم شاید اون یکی دوستم باشه...تو بت میخوره فقط از اینترنت برای سر زدن به سایت ناسا و پیگیری ماهواره ها و فضاپیماهایی که پرتاب میشه استفاده کنی نه این که بیای وب من... هر چند اینم بت بگم که وب منم چیزی از ناسا کم نداره,به من پیشنهاد طراحی سایتشونو دادن نپذیرفتمحالا که همون ریحانه پارسالی ای خوش اومدی عزیزمسعی کن ادامه بدی...

[ بدون نام ] 24 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 00:07

دخترااااااااااااااا دعوا نکنین!
خیلی قشنگ بود آدم نمیتونه جوابی بده!

نه...ما دعوا نمیکنیم...اینا نمک روابط دوستانمونه...
بعد یه سوال...الان تو کدومی؟؟؟؟؟

sahel 24 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 01:36

kheyli ghashang bud...
pargol??manam mikham bahat biam...
ah lanat be eslami....ah,chan vaghte kheyli badam omade azash.......
ham to ham farnaz!!....

مرسی...
خوب بیاااااا...اه...
آره...موافقم باهات...حالا همون دعوایی که بت گفتم اگه عملی بشه خوبه,لااقل یه خرده عقده هام خالی میشه...

[ بدون نام ] 24 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 13:27

خیلی قشنگ بود عزیزم ولی یکمی با روحیه تر باش

توام اگه جای من بودی حالت از این بهتر نبود...
حالا یه سوال تکراری:الان تو کدومی؟؟؟

گیسووووووووووو 24 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 14:13

آخیییییییییی قشنگ بود.... راستی منم با توو ساحل موافقم...منم از وقتی این اتفاقا افتاد یکم ذهنیتم نسبت بهش عوض شده...اما خوب...واقعا نباید منکر این شد..اون میخواد آیندمون روشن باشه برای ساختن آینده باید با منطق تصمیم گرفت نه احساس... راستش به این دل لعنتی یاد ندادیم که وقتی باکسی دوستی میکنی بهش وابسته نشی که اگه یه موقع اتفاقی افتاد و خواست بره اینجوری اذیت نشیم...

میدونم قشنگ بود...
میگی باید منطق داشته باشم ولی بذار بت بگم:
چه قد سخته منطقی فکر کنی وقتی احساست داره خفت میکنه....
وای عجب کاری به دستم داد دل
هم شکست و هم شکستم داد دل...

گیسووووووووو 24 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 14:41

یه جایی توی قلبت هست...که روزی خونه ی من بود... به این زودی نگو دیره ..به این زودی نگو بدرود.... من به شخصه عاشق این آهنگم...اینو بهشت و برای من و اعجاز....درست روزی که تو رفتی با این آهنگ از خواب پا شدم.. یادت باشه بهت اس دادم...

ببین دیوونشم...از روزی که توی یکی از این شبکه های خاک بر سری ماهواره دیدم ساختشو روزشماری میکردم آهنگش بیاد...البته اینم تو پرانتز بگم که ما خودمون نداریم که...خونه ی دخترخاله ی دخترعمه ی دختر همسایه ی دختر خاله ی مامانم دیده بودمااااا...ما فقط شبکه قرآنو نگا میکنیم و گهگاهی هم شبکه 3...
آخیییییییییو...بشم...توام نارحت نباشیاااا...سال دیگه همتون میاین پیش خودم...اگرم نخواین بیاین میام میکشمتون تا آتیه...فهمیدییییین؟؟؟

کیمی 24 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 17:31

اون کامنت بی اسمه برا من بود.
یادم رفت اسممو بنویسم!

آخه من به تو چی بگم کیمی...؟؟؟تو کی میخوای حواستو جم کنیو یه خرده باهوش تر باشی...؟؟؟بدتر از اون نمره های افتضاحت تو مدرسه...خجالت داره والاااا...

Reyhaneh 24 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 22:32

مرسی عزیزم، می گم خوب شد که آخرش فهمیدی من کیم،نه؟!!!
ولی بد نبود ناسا طراحی سایتش رو می داد به تو، یه خرده تغییر نیاز داره!!!!!!

باهوشم دیگهههه...
اون که بلهههههه...تازه اسی(استیو جابز)خدابیامرزم خیلی ازم خواهش کرد که برم طراحی سایت و طراحی محصولاتشونو به عهده بگیرم ولی این اواخر تصمیم گرفتم برم که دیگه طفلی عمرش به دنیا نبود...حیف شد...میخواستم یه سری محصول با طراحی گیلاس و هلو بهشون پیشنهاد بدم که از دستشون پرید...

sahel 25 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 00:42

bacheha ki inja midone dooooooooooooooooooooo yani chi?

ساحل میکشمت...فقط دستم بت برسه...
خواهشا یه خرده رعایت کن...خوبه بچه ها نمیدونن ینی چی...

sahel 25 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 02:08

khob mikhay beheshun begam yani chi???
roshan shan!

نخییییییییییر...نمیخواد از این خلاقیتا به خرج بدی...نگه دار واسه خودت

هنگامه 25 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 12:50 http://hengameharjomand.blogsky.com/

ما غم دوست موس ندارم ....نوشابا میخوام....

کی دوس داره عزیزم...؟؟حالا بعدا به صرف نوشابه تشریف بیارید در خدمت باشیم

گیسووووووووو 25 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 13:08

فککنم داره اتفاقای خوبی میفته...نمیدونم چرا اگه من خودمم نخوام این اتفاقه بیفته همه چی دست به دست هم داره میده که اتفاق خوبه بیفته... اینجاست که باید بگی "خدایا شی شده؟؟؟ "

ینی شی؟؟؟ینی الان داره شی میشه؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد