.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

ندای نزدیکی...


همه تن چشم شده ام و نگاهم را به آسمانت دوخته ام تا ندای نزدیکی ات را با چشمانم لمس کنم...

هلال ماه در آسمان پیداست...

صدایت را شنیدم...

اولین بار نیست...تو همیشه صدایم کردی,اما کجاست آن گوش شنوا...؟؟؟

انگار گوش هایم عادت کرده اند به اینکه یکیشان "در" باشد و دیگری "دروازه"...!!!

اما این بار فرق میکند...اینبار آمده ام تا مهمان سفره ی گرسنگی ات باشم...

هرچند با جسمی گرسنه از سفره ات برمیگردم اما خوب میدانم که عقل و دلم سیرِ سیر خواهند شد...

هر دو مملو از سخاوت و محبت میشوند...

حال تو مرا خواندی,من هم پذیرفتم...

پس منتظرم باش...

وعده ی ما:جاده ی آسمان,خیابان مهتاب,کوچه ی سحر,رأس ساعت دلتنگی...

نظرات 21 + ارسال نظر
مهدیس 31 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 02:16 http://manodostam.blogsky.com

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ...
آمدی جانم به قربانت ولی تنها چرا ... حداقل ...
گلی جونم عاالی بود ...
ولی اینم حااااله منو خوب نمی کنه ...
با خیاتو هنوزم
مثه هرروزه همیشه
هر شب خاطره ی
پر تصویر تو میشه
با من غریبگی نکن
با منکه در گیر تو ام
چشماتو از من برندار
من ماته تصویره توام ...
حس می کنم تورو
توهرشب خودم ...
هر جای دنیایی دلم اونجاست ...
کاش حااااله خوبه ماه عسلیا واسه حتی یه نفرم که شده مهم بود ... البته به جز قبیله ماه عسلیا...

حال تو بدتر از حال من نیست...پشت این گریه خالی شدن نیست...
واااااای مهدیسی...دلم ماه عسل میخواد هزارتا...
کفر نمیگم ولی به خدا با ماه عسل همیشه ماه رمضون رنگ و بوی دیگه ای داشت...

امیر علی 31 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 02:33 http://farhadmajidi7.blogsky.com

التماس دعا پرگل جان

حتما...محتاجیم به دعا...

ملی 31 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 13:12

چی می شد اگه خدا امروز وقت نداشت به ما برکت بده ، چرا که دیروز ما وقت نکردیم از او تشکر کنیم .

چی می شد اگه خدا فردا دیگه ما را هدایت نمی کرد ، چون امروز اطاعتش نکردیم .

چی می شد اگه خدا امروز با ما همراه نبود ، چرا که امروز قادر به درکش نبودیم . . .

خدایا هیچوقت تنهامون نذار

سلام پرگل جان.پست خیلی قشنگی بود

خدا آن حس زیباییست که در تاریکی صحرا
زمانی که هراس مرگ میدزدد وجودت را
یکی همچون نسیم دشت میگوید:
کنارت هستم ای تنها...و دل آرام میگیرد...
قربونت برم ملیکا جونم...قشنگی از خودتونه...

parni 31 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 13:58

گلییییییییی باریک عالی بود...کلا وبت حال و هوای ماه رمضون به خودش گرفته ...حال کردم باش...مخصوصا با اون اهنگ...کاشماه عسل بوووووود!!!

ممنونم...خیلی ممنونم...خیلی خیلی ممنونم...
هیییییییی...دست رو دلم نذار که خونه...ماه رمضون بدون ماه عسل کیف نمیده...

سما 31 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 14:02

خبر میذارم تو وب گلی جونم چون یهو خیلی دلم براش تنگ شد دوتا خبر اولیش اینه که مسابقه والیبال تو منطقه سوم شدم بدون وجود عاطفه دومیشم اینه که امروز تولد ابجی گلم ساریناست از صبح که بیدار شده دهن منو.......کرده هی میگه من از تو بزرگترم هی دستور میده

قربونت سما جونی...
آآآآآآآآآآفرین دخترم...حالا چرا مسابقه ها الان بوده؟مگه نباید تو مدرسه ها باشه؟؟؟
از طرف من به اون خواهر گوگولیت تبریک بگو(هرچند فک کنم نفهمه!!!!)
بعدشم سعی نکن بچه ها ی اولو مظلوم نشون بدی...!

مهناز 31 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 17:24

پرگلی خیلی قشنگ بود مرسی....
واقعآ امسال جای ماه عسل و احسان خالیه...
به هر حال یه سری ادما هستن که تر جیح میدن بر خلاف میل همه ادمها و چیزهای خوب رو از بین ببرن....
خدا عاقبت همشونو بخیر کنه....
چون نمیدونن یکی اون بالاست که از همه قدرتمند تره...
میتونه تو یه لحظه محوشون کنه........
عالییییییییی بود گلیییییییی

خواهش میکنم مهی جووونم...
به هر حال یه سری آدما هستن که خیلی بی تربیتن...همش میخوان دل مارو بسوزونن...حالا خوبه میدونن که چه قد فش میخورنو بازم اینکارو میکنن...
خدا لعنتشون کنه...

گیسووووووووووو 31 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 20:16

وااااااااااااااااااااااااااااااااای نمازروزه های دوستای گلممممم قبول....................گلی جووووووووووووووووووونم آهنگ وبتودوس دارم...............هه بچهامی بینید ماه عسل امسال چقدعالیهههههههههههههههه؟

نماز روزه های توام قبول گیسوووویی...
دلم واسه علی ضیا خیلی میسوزه...اون بدبخت اصن تقصیری نداشته ولی چه قد فحش میخوره...
بچه ها خدایی میخواین فش بدین به علی ضیا فش ندین به مسئولای صدا سیما فحش بدین...اونم از نوع آبدارش...

z,b 31 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 21:04

حرفی ندارم بگم جز اینکه عالی بود.
اما ی چیزی بگم ماه رمضون بدون احسان علیخانی انگار ماه رمضون نمیشه ولی کو کسی که درک کنه.هییییییییییییییییییییییییییی خدا........................
دلم گرفت مخصوصا وقتی دیدم دوستت نوشته:
با خیال تو هنوزم
هر شب خاطره ی من
............................
...........................
خیلی خیلی دلم گرفت.خواهش میکنم شمام به ماه عسل s بدین که ماه واقعا بدونه اون تلخه......
همین حالا.
یادمه بارسال اخر برنامه ماه عسل گریه کردم.هی..........................

ماه عسلمون امسال ماه زهر مار کردن...
خدا لعنتشون کنه...
آخه ی چیزی میگی زهرا جون,حالا ما اس بدیم مگه چی میشه؟مگه ما واسشون مهمیم؟ینی خودشون بعد این چن سال نفهمیدن که ماه عسل بدون احسان ماه زهر ماره؟؟؟؟؟؟
آخییییییی...پارسال روز عید که آهنگ "نشستم رو به روی تو" رو پخش کردن من کلییییییی گریه کردم...
خدا لعنتشون کنه...الان روزه هم هستم دعام بهتر میگیره...

ریحانا م 31 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 22:56 http://mah-o-setare.blogfa.com

سلااام عزیزم مثل همیشه عاااالی...
دلم برات تنگیده...سر کلاس فیزیک قلم چی همه هستیییییییم....من-هدیه-سحر-فائزه....
فقط تو و عاطفه بی معرفت نیستین...
جات خیلی خالیه-هرجند شاید دوستای دبیرستانت از ما بهتر باشن...

منم خیلی دلم تنگولیده...به همه از طرف من سلام برسون...
هر جای دنیا که برم,هر چه قدم دوست خوب پیدا کنم,به خوبی شماها نمیشن...!!!

محدثه 31 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 23:07

افرین اجی
خیلی باحاله
وبت ماه رمضونی شده

دیگه کاریه که از دستم بر میاد آجی جووووونی...

sahel 31 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 23:43

mage mahe asal nemizare?????!!!!!
eeeeeeeeeeeee?

ساحل خیلی پرتی به خدااااا...

sahel 1 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 16:58

chera nemizare

چی؟؟؟؟چی رو نمیذاره؟؟؟؟

کیمی 1 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 18:01

خطا از من است میدانم!
از من که سالهاست گفته ام " ایاک نعبد " اما به دیگران هم دل سپرده ام،
از من که سالهاست گفته ام "ایاک نستعین " اما به دیگران هم تکیه کرده ام،
اما تو ای خدای مهربان هرگز رهایم نکن،
به اندازه ی تمام روز های نبودنم " ایاک نعبد و ایاک نستعین "
رمضان مبارک
التماس دعا

کیمی...؟؟؟؟خودتی؟؟؟
باشه عزیزم...من حتما دعات میکنم...تو هم دعا کن منو...

گیسووووووووووو 1 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 18:25

اتفاقامنم دلم خییلی واسش میسوووووووووووزه.... مخصوصادیشب موقع خدافظی داشت میگف السلام علی الحسین..............احساس کردم بغض کرده.... بله اون بی تقصیره.............

آخیییییییو...آره...واقعا بغض تو چشاش جمع شده بود...

sahar.A 1 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 19:22

salam, salami be garmie hamin ruza, be garmie kahetratemun, be garmie cheshmaye khisam..
.
.
.
koli az mardome in sarzamin har ruze sal ruzeand..bi mahe asal..bi eftar..bi sahari...ba ye alame ghose...ki ahamiat mde ?? age una sir shodan mahe asalam doros mshe

pargolii kheili dlam barat tang shode....yeki az bachehaye fj

سحر جوووونم...امشب خیلی دلتنگ بودم,نظر تو رو هم که خوندم این دلتنگی 1000برابر شد...
به حرفات که فکر میکنم خجالت میکشم...همیشه از خدا خواستم بهم این توانایی رو بده که بتونم به همون مردمی که به قول تو هر روز روزه ان کمک کنم...
مرسی که اومدی عزیز دلم...
یاد اون روزای fj بخییییر...

sahel 2 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 00:02

baba oskol kardi ma ro mahe asalo ke mizare ba ye mojriye kheyliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii khob ke asheqam kon ro ham deklame karde!
ALI ZIA
MISHE GOFT BE NOEI MAN ASHEQESHAM

ما با علی ضیا کاری نداریم,اون بی تقصیره...طرف حساب ما مسئولای صدا سیمان...خدا لعنتشون کنه...

sahel 2 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 00:30

QABELE TAVAJOH ESTEQ-LALI HA
MAHDAVIKIA,eftekhar mikonam roye nimkate perspolis mineshinam.
amadane FARHAD MAJIDI be esteqlal bekhatere BAZOBANDE KAPTANI montafi shod!
tafavot ro ehsas konin
qabl az har fara fekani be hameye javaneb fek konin va cherto pert nagin!
ba tashkor DOSTE persolisiye shoma

ببین ساحل...خودتم میدونی توی بحث کردن درباره ی اس اس و لنگ حریف من نمیشی...
فرهاد اگه نیومد به خاطر بازوبند نبود..مطمئن باش دلیل دیگه ای داشته...اوقتی هم نکو هم سید مهدی بر میگردن میگن:بازوبندو دو دستی تقدیم فرهاد میکنیم پس بدون دلیل نیومدنش این نبوده...فرهاد خودش توی بازی با همین لنگ شما وقتی شریفات گل سومو بهتون زد رفت بازوبندو بست به دست اون جقله...کسی که تا روز آخر صبر میکنه تا برگرده تیم محبوبش به خاطر یه تیکه پارچه ی زپرتی تیمو هواداراشو ول نمیکنه...
توضیح بیشتر خواستی در خدمتم...

مهدیس 2 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 02:01 http://manodoostam.blogsky.com

اتفاقا من میگم علی ضیا مقصره ...
خودش میدونسته جاش تو ماه عسل نیست...
می دونسته داره پا جایه کی میذاره ... البته امکان نداره بتونه جاشو بگیره ... دراین حدو اندازه ها نیست .........
نباید قبول می کرد ........... یکی دیگرو میاوردن که بتونه بهتر از ضیا اجرا کنه ........ ولی ماه عسل ماله احسانه .... نباید اسمشو بر میداشتن ......... ضیا نمی تونه ماه عسلو درست اجرا کنه ... شاید برنامه هایی که مربوط به خودش باشه رو بتونه ولی ماه عسل نه ...........
بابا بس کنین دیگه ااااااااااااه ... جفتتون خوبین فقط ساحل لطفا بس دیگه ........ یه سری تو مدر3 حالام اینجا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

در حال حاضر بهترین مجریای صدا سیما:1-احسان.2-فرزاد حسنی.3-رضا رشیدپور...
به نظرت کیو بهتر از علی ضیا میتونستن بیارن؟
احسان که همیشه حرف حقو میزنه و کلا عادت کردیم به یکسال در میون بودنش...
فرزاد حسنیم که خدای تیکه اندازیه و به حاجی فیروز بودنش عادت کردیم(ینی سالی یه روز هست,اونم واسه عیدا)...
رضا رشیدپورم که یه مدت تو کانال ایرانیان تو ماهواره بود...پس نمیارنش دیگه...هر چند کانال مجوز داشت...ولی طبق معمول همیشه خود درگیری دارن دیگه...
بهترین گزینه کی میتونه باشه؟
حسن جوهر چی؟محسن افشانی؟کی واقعا؟هیچکی دیگه...ولی اینا نمیفهمن...

sahel 2 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 02:02

manbaei ke in harfa ro gofte?

کدوم حرفا؟
همینایی که الان بهت گفتم چیز واضحیه و نیازی به منبع نداره...چیزی بوده که همه میدونن...

sahel 2 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 17:43

eeeeeeeeeeeee ahan bawwwwwwwwwshe
qarar shod manteqi beharfim

منطقی گفتم...همش واقعیته...

کیمی 2 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 23:57

آره بابا خودمم!!!!
چیه به من نمیاد از این حرفا بزنم؟؟؟!!!!
البته ناگفته نماند sms مامانم بود دیدم قشنگ بود نوشتم !

نه والاااا...من که شک کردم خودت باشی...
مرسی که نوشتیش...خیلی گشنگ بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد