.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

خدایااااا...شی شده...؟؟؟

خدایاااا...خوابم یا بیدار...؟؟

از صب دارم با خودم کلنجار میرم تا باور کنم ولی نمیشه...

تصورش واسم خیلی سخته...

نمیفهمم چی شده که خدا اینجوری درهای رحمتش رو به روی ما گشوده...؟

یعنی حقیقت داره...؟

ینی میشه دیگه ما قیافه ی نحس خانوم ایکسو نبینیم...؟

ینی میشه دیگه بالا به هر بهانه ای نیاد تو کلاسو نگه عدالت فر بیرون...؟

میشه دیگه تقی هر روز صب 45 دقیقه سر صف نگهمون نداره تا یه "صلوات محمدی بر محمد و آل محمد صلوات" درست بفرستیم...؟

میشه دیگه معین واسه هر فصل ازمون 6000 تومن پول نگیره و آخرش هم نگه واسه امتحان 3 فصل اول جزوه نیست؟تازه میشه صفحه های جزواتش چند طرفه شماره گذاری نشده باشن...؟

میشه دیگه خانوم ایگرگ زنگ آخر نزدیکای ساعت 3 بدبختی ما رو با یادآوری گرسنگی مون 100000000000برابر نکنه...؟

میشه دیگه ما مسخ و مبهوت لهجه ی 900% انگلیسی قدیر نشیم؟تازه میشه دیگه دچار ابهام نشیم که بالاخره قدیره یا غدیر...؟

میشه دیگه آگاهی جکسون به بهانه ی عملی که 900% پزشکی بوده کلاسو نپیچونه و خانوم ایکس نیاد سر کلاسمون...؟

میشه دیگه ملکه عذاب چون ما بچه های ریاضیم از معلما نخواد بهمون سوال سخت بدن...؟

میشه دیگه ریحانه دچار شک و تردید در پاسخ به سوالات نشه در حالی که همیشه جواب درست میده...؟

میشه دیگه گیسووو دچار عذاب وجدان نشه و کسی دربارش فکر بد نکنه...؟

میشه دیگه هر روز هوتیلا نگه:پرگل...من یه کاری کردم...و درست زنگ بعد بالا نبرش دفتر...؟

میشه دیگه...واقعا میشه؟

اصن داریم...؟ما و این همه خوشبختی محال نیست جدااااا...؟؟ 

واقعا خدایا...شی شده؟؟؟



نظرات 16 + ارسال نظر
محد 30 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 18:20 http://khodetokhodam.persianblog.ir/

حاضرم ..عهمه اینا هی پیش بیاد ..وای اون گندی که زدم نمیشد ..تا منم میموندم...سال دیگه پیشتون ...الان دیگه از مدرسه و خاطره هاش بدم میاد
..بیخیال
حال خوب بود میام نظر خنده دار میدم .هههههههه..این جور ادمیم من

لعنت بر تو باد ای محد...حالمو گرفتی...
البته منم شاید نباشما...ولی اگه من باشم ...تو نباشی...پس کی باشه؟؟؟هااااااان...؟

گیسوووووووووووووو 30 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 21:01

خدایایعنی میشه وقتی هممون داریم دهمین سوالو مینویسیم نبینیم که پرگل هنوز داره برای نوشتن سوال یک تلاش میکنه؟

واقعا میشه...؟اصن داریم...؟

کیمی 30 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 22:24

اگرچه اون موقع این اتفاقات بد بود ، ولی همه ی خاطره هامون از سر زنگای آگاهی و ایکس و ایگرگ و دادوبیدادای بالاست!
راستی تو چرا می خوای سال دیگه بری؟
(قالبی که گذاشتی خیلی خیلی خوش گله)

دقیقا...خدا پدر مادرشونو بیامرزه که باعث این همه خنده های ما شدن....ولی نه...لعنت خدا بر آنها باد که انقد ما رو زجر دادن...

گیسووووووووووو 31 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:10

شی شده؟؟ گلی میخوای بری؟؟ینی این حقیقت داره؟ البته نمیدونم شاید خودمم رفتم ولی.....

دخترم همه ی ما رفتنی هستیم,بالاخره باید روزی از این جمع دل بکنیم و...خدااااا....نمیدونم....من نمیخوام برم ولی مامی بابی چیز دیگه ای میگن...

مهدیس 31 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 12:18 http://arman-mahdis.blogsky.com

ههههههههههه کیمی منظورش از گله گلی بود دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی میشه آگاهی جکسون به من گیر نده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عاااااااااااااالی بود گلی ... بی ادب وب زدی دیگه وبم نمی آی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه دیگه...ببین...اشتب خوندی...کیمی گفت(با ژست رها اعتمادی بخونید):قالبی که گذاشتی خیلی خوشگله...
من غلط بکنم وب آجیه عزیزم نرم...میام میام...

محد 31 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 13:28 http://khodetokhodam.persianblog.ir/

نبض گلللللللل...تاپ تاپ ..توپ توپ ..تیپ تیپ
خوووووووووب دیروز حال گیری کردم ...الان میخوامنظر مثبت بدم
شی شده؟؟؟؟/
خوب چی باید بگم؟
اها اها ..بریم پارک مادران ارشو بیرون کنن بخندیم؟
دیگههههههه
دوستت دارم

مثلا اومدی جوو عوض کنی...؟همون تیکه کلام مخصوص خودمو تو ذهنت مرور کن, اینجا بچه نشسته بی ادبیه بگم...!
اونجا که دیگه همه آرشو میشناسن...بریم یه خرده دخترارو بذاریم سر کار...بگیم دنبال یه دختر خوب میگردیم واسش...

محد 31 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 14:07 http://khodetokhodam.persianblog.ir/

اها ...همون .................دی ؟
گرفتم....هههههههههههههه
قرار بود برا من زن بگیری که نامرد

آفرین دخترم...خوشم میاد زود میگیری مطلبو...
آخه آرش لااقل قیافه پسرونه داره واسه تو به چه بهونه ای زن پیدا کنم..؟؟؟؟

HaSSaN.0913071##58 31 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 14:47 http://boro2me.blogsky.com

AHSANT B weblog shoma....ghalebesho avaz koni khoshgel tar mishe..

چراااا...؟چون خیلی خیلی دخترونه است...؟؟؟
حالا یه چن وقتی این هست بعدش ایشالا عوض میکنم...

محد 31 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 20:09 http://khodetokhodam.persianblog.ir/

اینجوری بیام ؟
اخه منم زن میخوام
شی میشه مگه؟

نمیگیری میرم شوهر میکنماااااااا
چه دریده

به من چه اصن????ای بابا...من یه تعارف زدم نمیدونستم منتظری...

یکی از مادوتا 1 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 17:29 http://baran217.blogsky.com/

وای چه قالب دخترونه و نازی
راست میگه مهدیس:خودت گل همه چیت گل...
ممنون سرزدی

مرسی عزیزم...گلی از خودتونه
ممنون از تو که سر زدی...

sahel 1 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 18:22

nazare man koo???

ادبو رعایت نکردی تاییدش نکردم...ولی جوابتو میدم:غلامرضا اینجا...غلامرضا اونجا...غلامرضا همه جا به غیر از وبلاگ من...

محد 1 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 21:54 http://khodetokhodam.persianblog.ir/

نگیر اصلا ...خودم مگه چلاقم؟؟؟؟؟؟؟/
سه تا میگیرم کور شی.
تازه ما منتظر ژست جدیدیم هااااا
زورتون فقط به من میرسه؟

بابا اصن 10تا بگیر...من که بخیل نیستم...(البته من که پسر نیستم...)

HaSSaN.0913071##58 2 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 17:42 http://boro2me.blogsky.com

www.mytheme.com
badak nist

HaSSaN.0913071##58 2 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 17:43 http://boro2me.blogsky.com

www.mytheme.ir

سما 4 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 20:08

یه هفته نیومدم نت چیکارا کردید محد که قالب وب عوض میکنه مهدیسو تو هم که فعال شدید اصلا باهمتون قهرم تا فهمیدید من نت ندارم وب ساختید
تازشم تمام خوشبختی ها تا یه هفته تعطیل من امروز کارنامه گرفتم شما هاهم میگیرید

من هنوز نگرفتم...

سما 5 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 15:20

میگیری گلی جونم انقد کارنامم خوشگله هرکی ببینه عاشقش میشه من نمیدونم چرا مدرسه تیزهوشان نرفتم

آره والللللللا...منو تورو که باید دعوتنامه بفرستن که افتخار بدیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد