.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...
.:: نبض گل ::.

.:: نبض گل ::.

من به آغاز زمین نزدیکم...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام...

سلام به همه ی دوستان....

من پرگلم که البته دوست جونام که خیلی گوگولی و جینگولین() گلی صدام میزنن...

هدف از راه اندازی این وبلاگ چیزی جز شریک شدن شما دوستای گلم در خاطراتم نبود...خاطراتی که هم میتونه شیرین باشه هم گه گداری به تلخی بزنه...!

هدف دیگه هم اینه که در کنار هم دیگه و توی این قاب کوچیک و فضای مجازی بتونیم لحظه های همدیگرو قشنگ کنیم...

دوست دارم بعد از خوندن هر پستی نظر بذاری که اگه نذاری.............

ایشالا بد نبینی...ما که بخیل نیستیم


تا بعد...موفقتر از همیشه باشید

نظرات 12 + ارسال نظر
مهدیس 29 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 00:30 http://arman-mahdis.blogsky.com

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای سلام به گلی جونم .......آجی خوبو خوشگلم .......... به و به و به ... گل کاشتی گلی ... اینجا گل اونجا گل نبض گل خودت گل فقط گل وجود من کم بود که به لطف حضورم گل فروشی وبت تکمیل شد ... اینم تقدیم به تو
خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد
خواهان کسی باش که خواهان تو باشد
خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد
آغاز کسی باش که که پایان تو باشد ...
یه عاااااااااااالمه بوس ...

گل گل کدوم گل همون که رنگارنگه...(یادش بخیر بچه بودیم)
تو که گل هستی گلم ولی امیدوارم عمرت مث گل نباشه ننه...

مهدیس 29 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 00:36 http://arman-mahdis.blogsky.com

به من چیزی بگو از عشق ...

به من چیزی بگو شاید هنوزم فرصتی باشه
هنوزم بین ما شاید یه حسه تازه پیداشه

یه راهی رو به من واکن تو این بیراهه بن بست
یه کاری کن برای ما اگه مایی هنوزم هست

به من چیزی بگو از عشق از این حالی که من دارم
من از احساس شک کردن به احساس تو بیزارم

تو هم شاید شبیه من به این برزخ گرفتاری
تو هم شاید نمی دونی چه احساسی به من داری

گریزی جز شکستن نیست منم مثل تو می دونم
نگو باید برید از عشق نه می تونی نه می تونم ...

بووووووووووووووووووووووووس...

بوس به توان بی نهایت...

مهدیس 29 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 00:38 http://arman-mahdis.blogsky.com

هم نفس

به عشق من تو دل نبند

دلم گرفته از خودم

پر از سکوتم این شبا

ولی نگفتم از خودم

یه دل مسیر خاطرست

یه دل دوباره مست تو

یه دل بریده از تو و

یه دل مسیر دست تو

دیگر زقلب من ولی برو

هم نفس من،یه جای خالی،عاقبت عشق من و توئه

رفتی از پیش من، روبروی من یه یادگاری از عکس توئه

هم نفس من مثل خودم نیست،هر جا که بری من باید بیام

عادته که یه عمر کنار توام تو باید باشی توی لحظه هام…

هنوز می پرسم از خودم

تو عشقمون کی کم گذاشت

چی شد کجای قصمون

کی پا تو قلبمون گذاشت

می دونی که با موندنت

می تونی زیر و رو کنی

یا اینکه با نموندنت غرورمو نشون کنی

به خاطر گذشتمون نرو…

هم نفس من،یه جای خالی،عاقبت عشق من و توئه

رفتی از پیش من، روبروی من یه یادگاری از عکس توئه

هم نفس من مثل خودم نیست،هر جا که بری من باید بیام

عادته که یه عمر کنار توام تو باید باشی توی لحظه هام…

به به...مهدیس جونم چه کرده/گلیو دیوونه کرده...(البته من که دیوونه بودم)

مهدیس 29 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 00:41 http://arman-mahdis.blogsky.com

آرزوهای زیبای ویکتورهوگو از طرف خودم!!!!!!!! برای گلی جونم!

اول از همه برایت آرزومندم که عاشق شوی،

و اگر هستی، کسی هم به تو عشق بورزد،

و اگر اینگونه نیست، تنهائیت کوتاه باشد،

و پس از تنهائیت، نفرت از کسی نیابی.

آرزومندم که اینگونه پیش نیاید، اما اگر پیش آمد،

بدانی چگونه به دور از ناامیدی زندگی کنی.

برایت همچنان آرزو دارم دوستانی داشته باشی،

از جمله دوستان بد و ناپایدار،

برخی نادوست، و برخی دوستدار

که دست کم یکی در میانشان

بی تردید مورد اعتمادت باشد.

و چون زندگی بدین گونه است،

برایت آرزومندم که دشمن نیز داشته باشی،

نه کم و نه زیاد، درست به اندازه،

تا گاهی باورهایت را مورد پرسش قرار دهد،

که دست کم یکی از آنها اعتراضش به حق باشد،

تا که زیاده به خودت غرّه نشوی.

و نیز آرزومندم مفیدِ فایده باشی

نه خیلی غیرضروری،

تا در لحظات سخت

وقتی دیگر چیزی باقی نمانده است

همین مفید بودن کافی باشد تا تو را سرِ پا نگهدارد.

همچنین، برایت آرزومندم صبور باشی

نه با کسانی که اشتباهات کوچک میکنند

چون این کارِ ساده ای است،

بلکه با کسانی که اشتباهات بزرگ و جبران ناپذیر میکنند

و با کاربردِ درست صبوری ات برای دیگران نمونه شوی.

و امیدوام اگر جوان که هستی

خیلی به تعجیل، رسیده نشوی

و اگر رسیده ای، به جوان نمائی اصرار نورزی

و اگر پیری، تسلیم ناامیدی نشوی

چرا که هر سنّی خوشی و ناخوشی خودش را دارد

و لازم است بگذاریم در ما جریان یابند.

امیدوارم حیوانی را نوازش کنی

به پرنده ای دانه بدهی، و به آواز یک سَهره گوش کنی

وقتی که آوای سحرگاهیش را سر می دهد.

چرا که به این طریق

احساس زیبائی خواهی یافت، به رایگان.

امیدوارم که دانه ای هم بر خاک بفشانی

هرچند خُرد بوده باشد

و با روئیدنش همراه شوی

تا دریابی چقدر زندگی در یک درخت وجود دارد..

بعلاوه، آرزومندم پول داشته باشی

زیرا در عمل به آن نیازمندی

و برای اینکه سالی یک بار

پولت را جلو رویت بگذاری و بگوئی: این مالِ من است.

فقط برای اینکه روشن کنی کدامتان اربابِ دیگری است!

و در پایان، اگر مرد باشی، آرزومندم زن خوبی داشته باشی

و اگر زنی، شوهر خوبی داشته باشی

که اگر فردا خسته باشید، یا پس فردا شادمان

باز هم از عشق حرف برانید تا از نو بیاغازید.

اگر همه ی اینها که گفتم فراهم شد

دیگر چیزی ندارم برایت آرزو کنم...

خوشم اومد تو وبه خودمم می تونی پیداش کنی ...

وای مهدیسی...خیلی قشنگ بود...واسه همه ی اعضای خونواده خوندم و فیض بردیم دسته جمعی....

مهدیس 29 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 00:45 http://arman-mahdis.blogsky.com

وای دیگه دیگه خسته شده بودم ولی دلم نیومد تو این لخظه های آغاز روزبه جونم حضور نداشته باشه ...

تصویر رویا ...

شب از مهتاب سر می ره

تمام ماه تو آبه

شبیه عکس یک رویاست

تو خوابیدی جهان خوابه

زمین دور تو می گرده

زمان دست تو افتاده

تماشا کن سکوت تو

عجب عمقی به شب داده

تو خواب انگار طرحی از

گل و مهتاب و لبخندی

شب از جایی شروع میشه

که تو چشماتو می بندی

تورو آغوش می گیرم

تنم سرریزه رویا شه

جهان قد یه لالایی

توی آغوش من جا شه

تورو آغوش می گیرم

هوا تاریک تر میشه

خدا از دست های تو

به من نزدیک تر میشه

زمین دور تو می گرده

زمان دست تو افتاده

تماشا کن سکوت تو

عجب عمقی به شب داده

تمام خونه پر میشه

از این تصویر رویایی

تماشا کن تماشا کن



چه بی رحمانه زیبایی... !



از وبه خودم کوپی کردم ...

واااااااای...روزبه...این بشر چه ذهن خلاقی داره...دیوونه ی نوشته هاشم...
واااااااای...داریوش...این بشر چه صدایی دارم...دیوونه ی صداشم...
مرسی مهدیس که یاد این دو بزرگوارو گرامی داشتی...

مهدیس 29 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 01:23 http://arman-mahdis.blogsky.com

مرسی مامان بزرگ ...
بوس به توان دوتا بی نهایت ...
به می بینم که این جملم واگیر داشته ...
خواهش می کنم ... من در کل روح بقیه رو شاد میکنم ... از وظایفه ...
خواهش می کنم بازم ... روزبه معرکس ... واقعا یه دونه باشه اونم واسه نمونه باشه ... داریوشم که رفیق شفیقمه دیگه ... نیس عااااااشقیم با صداش حااااااااااااالمون خوب میشه ...
وای انگشت اشارم درد گرف تا جواب همه جواباتو بدم ...

واااااا...تو اینو گفته بودی قبلا؟؟؟ببخشید اگه میدونستم حق کپی رایتو رعایت میکردم...

گیسووووووووووو 29 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 16:12

به سلام....گلی خانوووم....چطوری؟وبلاگتم عالیو فوق العادس مث خودت(حالازیادجدی نگیرالبته)...ولی خدایی خیلی خوبه..

عال ای و فوق العاده ای از خودتونه....

مهدیس 29 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 18:17 http://arman-mahdis.blogsky.com

SHOMA RA'AYAT NAKARDE BAZAM AJIE GOLAMI

آبجی من یه دونه است...اونم واسه نمونه است...

محد 30 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 17:22 http://khodetokhodam.persianblog.ir/

...........ابجی مهدیسم ..تخته کرده ..اوووووووووووف

محد 30 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 17:26 http://khodetokhodam.persianblog.ir/

اجی گلی افرین ...احسنت ...باریک .....اصلا به قول فری(اون توپولو که تو شلمچه بود )بزن به افتخارش ..هوهوهو ..دستو برو تو کارش.هوهوهوهو....دوباره برو تو کارش ....حاجی حسابی رفتمتو فازش شلمچه ...من از صب نت نداشتمااااااا..نگین محد نامرده دم اخری ..........راستی تبریک به تو و همههههههه...بابت تموم شدن ایام غم بار امتحانات ..باید از مصیبت در بیایم...البته نه مثل مزگان هاااا.هههههه
اوووووووووف ...فکم گرم شد ..هیچی دیگه ..منتظر پستای خوشگلت هستم

واااای...خاطرات جنوب محاله یادم بره...اون همه حال خوب محاله یادم بره...(حال خوبو به یاد مهدیس گفتم)...
مرسی که اومدی...کم کم داشتم به مرد بودنت شک میکردم...

محد 30 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 19:05 http://khodetokhodam.persianblog.ir/

یعنی من مردم ؟
من تا الان شک داشتم ..
تو مطمئنی ؟
پس نامرد ..برام زن بگیر
خودت زنم میشی؟
اها نه ..تو اجیمی ...بعدم دوتا بچه داری ...فرهاد.....نه ..یکی دیگه رو بگیر

باشه...با خانومای محل تو یکی از مراسمای سبزی پاک کنی یه دونه خوبشو واست پیدا میکنم...غمت نباشه...

سما 4 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 20:12

سلام گلی جون مبارکه خیلی وب خوشگلی داری
ببخشید دیر اومدم نظر بدم بوس بوس بوس

خواهش میکنم عزیزم...چشات قشنگه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد